BREAKING NEWS

Ini bukan para pelajar..., ini budak-budak KURANG AJAR!!!


Gua kesian betul dengan mak bapak pelajar-pelajar UPSI ni.. Mak bapak dorang hantar anak untuk belajar, last-last akibat pengaruh Anwar dan Pakatan Haram, anak dorang jadi KURANG AJAR!!

Disaat mahasiswa lain sibuk nak study untuk exam next week, bebudak kurang ajar tu sibuk berdemo depan pintu pagar UPSI.. Tak ke bangang namanya tu?

Terbalikkan gambar Perdana Menteri Malaysia.., pecahkan pintu premis.., dan buat bising mengalahkan keling mabuk.., itu je lah standart mahasiswa yang menyokong Pakatan.

So.., disaat malam tahun baru 2012 semalam.., bebudak ni tak sedar yang mak bapak dorang tengah bersedih mempunyai anak sebangang dorang.

Suruh belajar taknak.., akhirnya jadi pelacur politik bertuankan bapa ayam Pakatan. Apalah punya tolol mahasiswa tu semua..

8 ulasan :

  1. Aduhh.. Rugi aku tak jadi FRU..! Sedap kalau dapat tampar budak2 ni...!

    BalasPadam
  2. Nak ajar budak Adam Adli tu senang aje.
    Masukkan dia dlm lockup bersama dgn penjenayah2 yg memang samseng. Biar dia kena liwat.
    Muka budak Adam ni pun macam muka orang yg selalu kena liwat. Dia ni mestilah hasil dpd sekolah asrama penuh di mana kejadian meliwat ni dijalankan berleluasa dgn di pelopori oleh Anwar.

    BalasPadam
  3. Apabila Saluran Kumbahan berada di atas Kepala...inlah yang amat digemari oleh Aljubs.

    Kesian bebudak hinggus nie....kena tipu pada Malam tahun baru!

    BalasPadam
  4. jenis manusia macam inikah yang kaita harapkan untuk mendidik anak bangsa

    BalasPadam
  5. KALAULAH ADA KE PARA MAHASEWEL YANG PRO PEMBANGKANG TERBACA TULISAN AKU NI ALHAMDULILLAH DAN TOLONG RESPONS YE......SEBENARNYA KALIAN NI BODOH DAN TOLOL TERAMAT SANGAT.....KEBEBASAN MACAMANA LAGI MU NAK ? INIKAH BAKAL PENDIDIK ANAK BANGSA DI MASA DEPAN...INIKAH MANUSIA YANG AKAN BERGELAR CIKGU, GURU.....KALAU HARI INI KAMU DAH TOLOL DAN BODOH KAMU AKAN TERUS BODOH SAMPAI PENCEN DAN AKAN ROSAKLAH ANAK DIDIK JIKA MENDAPAT CIKGU DARI MAHASEWEL SEBEGINI...HARAPAN AKU AGAR UPSI AKAN SINGKIRKAN MAHASEWEL PRO PEMBANGKANG YANG TOLOL DAN BODOH INI.....JAMGAN BIARKAN ORANG GILA MEROSAKAN UPSI....KALAU DAH GATAL DAN GIAN SERTA MERASA DIRI HEBAT SANGAT TOLONG TINGGALKAN UPSI DENGAN BERMARUAH,DAN BERPOLITIK LAH 24 JAM.....INI MULUT PUN KERAJAAN SUAP DAN JUBUR PUN KERAJAAN BASUH DAH BESAR KEPALA...CELAKA DAN BENGGAP KAMU NI....SECELAKA PEMIMPIN PEMBANGKANG,.......AKU MINTA KALIAN TINGGALKAN UPSI DAN BALIK KAMPUNG CARA TERHORMAT.......BEGITU JUGA UPSI JANGAN JADI PONDAN TERUSLAH SINGKIRKAN MANUSIA GILA DAN LUPA DIRI INI DENGAN SEGERA SEBELUM MEREKA MEROSAKAN INSTITUSI YANG MULIA INI........KEPADA MAK BAPAK YANG ADA ANAK YANG TOLOL NI TOLONG AJAR MEREKA.......UPSI BUKAN TEMPAT MANUSIA TOLOL.

    BalasPadam
  6. Semalam dgr ceramah PAKATAN di Kundang,Sungei Buloh,Ahli Parliman Selayang William Leong menyeru semua anak muda bangkit menentang kerajaan spt di Mesir & Tunisia.

    Fikir2kanlah wahai anak2 muda melayu, mahukah anda mendengar kata2 dari orng cina spt William Leong?

    BalasPadam
  7. Semalam bertempat di Kundang, Sungei Buloh berlangsung ceramah Pakatan Rakyat, Ahli Parlimen Selayang William Leong menyeru anak muda bangun menentang kerajaan spt di Mesir & Tunisia. Fikir2kanlah anak2 muda melayu seorang cina mau anda menjadikan Msia huru-hara.

    BalasPadam
  8. mudahnya melayu dibodohkan..dari yg brjwtn profesional, ahli politik, pak2 lebai hingga budak2 sewel ni..ramai yg jd hampas tebu..rugi negara kita & rugi bayar cukai tanggung semua malaun2 & pengkhianat trdesak nih...campak ke laut je jd makanan jaws..hidup pun menyusahkan orang je..ini semua pewaris taliban, pengikut tegar peliwat..takde akal ke nak fikir woiiii..?kamu nak paksa org ikut perangai buruk kamu, kamu tak reti bahasa org benci kamu..lps ni geng2 demo ni dibuang u sepak kertas... nama pun dah popular...mana2 majikan jaga22 tolong reject nama2 pengganas anak didik babi (bapak anwar bin ibrahim)...biar depa kebulur baru tahu langit tinggi rendah...geng2 gamis yg trlantar di hospital tu tak nak buat demo ke mcm 10 thn lalu..ramai yg keluar u sepak kertas..takde kerja jd penceramah bebas minta sedekah drp audiens utk sesuap nasi..yg nasib baik mcm zaharudin abd rahman tuh..pandai brsembunyi jd pakar itu ini..ttpi org tahu latar belakangnya dulu..so, budak2 ni pun bakal jadi kutu jln le lps ni..rosak melayu tak guna akal yg diberi..silap mak bapak didik jd terrorist...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online