Gambar aksi lesbian Lisa Surihani dan Nora Danish.. Wohaaa!!!

Posted by MPP On Isnin, 16 Januari 2012 6 comments

Lisa Surihani adalah seorang lesbian? Dan couplenya pulak adalah Nora Danish? Gila ahh.. Gua tak percayalah dengan gossip terbaru ni..

Tadi gua terbaca dalam satu forum tempatan, Lisa Surihani dikatakan beraksi ala-ala lesbian dengan pelakon comel Nora Danish..

Itu yang membuatkan gua angin ni beb.. Takkanlah awek secantik Lisa nak jadi lesbian kot? Yusri tu dia nak letak mana?

So.., mungkin aksi ala-ala lesbian dalam gambar tu yang buat gossip panas ni timbul.. Satu peringatan buat Lisa, lainkali hindarkanlah tangkap gambar-gambar yang macam tu yee..

Dengan gambar macam tu, pasti bermacam tanggapan dari peminat dan juga pandangan umum.. Rezeki jangan ditolak.., bala jangan dicari.. Tak gitu?






p/s: Bilalah gua nak dapat peluang bergambar dengan Maya Karin.. Huhuhuhu...

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

AAAAAAAAAARRRRGGHHHH TIDAAAAAAAAAAK tercabar kejantanan i..

Empayar Pemuda berkata...

rilex bro..jangan panik..itu semua hanya lakonan semata-mata untuk mempromosi filem terbaru mereka..masa nak ambil gambar tu lisa dah minta kebenaran kat gua...hehehehe

YB Raz berkata...

akupun nak peluk dorang camtu hahaha

Tanpa Nama berkata...

Bangun plak budak ni.alahai

Tanpa Nama berkata...

bilalaaaaaaaaaa boleh kawin dgn maya karim nie

soooooour berkata...

nak kawin da kot.....bio la dia....

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online