BREAKING NEWS

Gambar aksi lesbian Lisa Surihani dan Nora Danish.. Wohaaa!!!


Lisa Surihani adalah seorang lesbian? Dan couplenya pulak adalah Nora Danish? Gila ahh.. Gua tak percayalah dengan gossip terbaru ni..

Tadi gua terbaca dalam satu forum tempatan, Lisa Surihani dikatakan beraksi ala-ala lesbian dengan pelakon comel Nora Danish..

Itu yang membuatkan gua angin ni beb.. Takkanlah awek secantik Lisa nak jadi lesbian kot? Yusri tu dia nak letak mana?

So.., mungkin aksi ala-ala lesbian dalam gambar tu yang buat gossip panas ni timbul.. Satu peringatan buat Lisa, lainkali hindarkanlah tangkap gambar-gambar yang macam tu yee..

Dengan gambar macam tu, pasti bermacam tanggapan dari peminat dan juga pandangan umum.. Rezeki jangan ditolak.., bala jangan dicari.. Tak gitu?






p/s: Bilalah gua nak dapat peluang bergambar dengan Maya Karin.. Huhuhuhu...

6 ulasan :

  1. AAAAAAAAAARRRRGGHHHH TIDAAAAAAAAAAK tercabar kejantanan i..

    BalasPadam
  2. rilex bro..jangan panik..itu semua hanya lakonan semata-mata untuk mempromosi filem terbaru mereka..masa nak ambil gambar tu lisa dah minta kebenaran kat gua...hehehehe

    BalasPadam
  3. akupun nak peluk dorang camtu hahaha

    BalasPadam
  4. Bangun plak budak ni.alahai

    BalasPadam
  5. bilalaaaaaaaaaa boleh kawin dgn maya karim nie

    BalasPadam
  6. nak kawin da kot.....bio la dia....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online