BREAKING NEWS

Bintang Brazil dan Real Madrid, Kaka' akan masuk Islam..


Pemain antarabangsa Brazil, Ricardo Kaka’ atau nama pada jersinya Kaka’ baru-baru ini dikatakan ke sebuah masjid di Dubai. Juga dikatakan menurut sumber bahawa Kaka telah menghadiri majlis pengenalan Islam bersama isterinya di masjid tersebut.

Di Real Madrid sendiri terdapat beberapa pemain yang beragama islam seperti Karim Benzema, Sahin, Hamid Altintop, Mesut Ozil, dan juga Khedra. Ini salah satu sebab mungkin Kaka’ terbuka pintu hatinya untuk memeluk islam dengan kehadiran rakan sepasukan yang beragama islam.

Difahamkan gambar ini diambil pada tarikh 26 Disember 2011di salah sebuah masjid di Dubai. Semoga mereka yang terpilih untuk mendapat hidayah Allah dipermudahkan urusannya untuk terus memeluk islam dan diredhai dunia dan akhirat.


8 ulasan :

  1. DI SANA PUN TIADA PARTI PAS TETAPI MEREKA BOLEH TERTARIK DENGAN ISLAM DEK AKHLAK PENGANUT ISLAM DI SANA YANG LEBIH ISLAMIK DAN PROGRESIF....DI MALAYSIA CUBA PAS TERANGKAN BERAPA RAMAI ORANG KAFIR YANG BERJAYA DI ISLAM KAN PAS......APA YANG AKU LIHAT BUKAN ORANG KAFIR YANG TERIKUT DENGAN ISLAM PAS TETAPI YANG BERLAKU SEBALIKNYA PAS YANG IKUT MEREKA..KAH..KAH,,KAH

    BalasPadam
  2. hish korg ni..
    da sah2 la kaka mgkin join islam sbb bob lokman yg cramah kt die..
    korg sume ape tau?
    hahahahahahahahahaha

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, ini semua adalah berkat dakwah & doa Nabi Nik Aziz & Imam Mahdi- Anuwar Ibrahim serta Khalifau Umar-Lim.

    BalasPadam
  4. Ni buat saya minat Real Madrid ni.. Mereka banyak berubah sejak jawatan Pengarah Sukan disandang lagenda bolasepak moden Zinedine Zidane bekas pemain France keturunan Arab. Real Madrid sekarang nampaknya dipenuhi pemain2 muslim dari berbagai negara! Moga2 satu hari nanti C. Ronaldo pula mengikut jejak langkah rakan pasukan siapa tahu?.. Allahualam.

    BalasPadam
  5. butol tu berapo ramai oran kafir yang diIslam kan olih pas? soalan yang cantik.
    pas pandai bermuko jo tapi tak jelas. apo yang dio hendak tak pasti-terikut ikur kohondak dapigs.
    urvavil jo yang dio mau.
    tapi kepado kaka alhamdulilah terbuko hati nyo. Itu lah Islam cantik dan bosih dari Bersih. ha ha ha.

    BalasPadam
  6. yg pompuan pakai kain tutup kepala dan mereka duduk dibelakang tempat solat....

    tp di malaysia puak2 Pas jadikan masjid tempat berpolitik, puak2 kafir lelaki/perempuan bebas keluar masuk tanpa bertudung dan berada disaf depan utk berpolitik dlm masjid... diluar masjid Pas adakan plak senamjoget utk puak2 kafir..

    akhirnya Pas yg telah berjaya ditarbiah oleh puak2 kafir sehingga menjadi pak angguk...
    sbb tu tak ada seorg pun yg berjaya diislamkan oleh Pas

    BalasPadam
  7. pas ni hanya indah kabar dari berita je..gimik je yg banyak realtinya hampehhhhh....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online