BREAKING NEWS

Artis bertukar jadi PONDAN selepas program bersama Azhar Idrus..?


Apa dah jadi pada artis sorang ni beb? Dulu ok lah jugak dia ni gua tengok.., tapi gambar terbaru dia menunjukkan sebaliknya..

Takkan dia dah berukar menjadi salah satu golongan LGBT kot? Itu mustahil beb sebab dia kan berkawan baik dengan sorang penceramah pro Pakatan..

So gua suka nak mintak penceramah berkenaan tolong lah nasihatkan sikit artis/pelakon/pelawak tersebut.. Bukankah perbuatan lelaki yang menyerupai perempuan tu dah dilarang oleh Rasulullah SAW..?

Rasulullah s.a.w. pernah menegaskan bahawa perempuan dilarang memakai pakaian lelaki dan lelaki dilarang memakai pakaian perempuan.

Disamping tu baginda juga melaknat Lelaki yang menyerupai perempuan dan perempuan yang menyerupai lelaki.., termasuklah meniru perkataannya, geraknya, cara berjalannya, pakaiannya, dan lain-lain..


Gua yakin penceramah pro Pakatan yang jadi sahabat baik artis tu lebih arif pasal ni.. Jadi please lah tegur yee...

Kalau menegur dan mengutuk pemimpin kerajaan beliau boleh buat dalam ceramah.., takkan nak tegur sahabat sendiri tak boleh kot?

2 ulasan :

  1. Salam MPP,

    Ye la...tegur la wei...ingat lagi masa kes Jalaludin Hasan berlakon teater yg jd pompuan tu, masak kena belasah. Yg ni x hengen ke org tegur...double standard sungguh!! Nak compare Jalaludin & mamat ni mcm jauh panggang dr api ler...mamat ni pun bkn bagus sgt pun....

    BalasPadam
  2. Mimie.., Puak-puak penyokong PAS bukan main marah bila gua suruh Azhar Idrus nasihatkan artis ni.. Bagi dorang, semua yang baik tu hanya untuk PAS.., yang jahat je dari Umno.. Hahahahaha..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online