BREAKING NEWS

10 ribu ahli PAS Selangor akan keluar parti kerana Hasan Ali..


Gua dimaklumkan oleh kengkawan PAS dari Shah Alam dan Klang, seramai 10 ribu ahli Pas anak Selangor akan keluar parti dalam masa terdekat.

Ini kerana dorang tak puas hati dengan tindakan Hadi Awang memecat Hasan Ali tanpa diberi sebarang peluang membela diri.

Tadi dirumah Hasan Ali, Nasharudin Mat Isa, Harun Din dan kepimpinan Pemuda PAS hadir untuk bagi sokongan kepada beliau..

Kat sini kita dah nampak bahawa PAS Selangor dah terbahagi dua di negeri ni.., satu group pro Hasan Ali, satu lagi group pro Dr Rani dan Khalid Samad.

Bagi gua, PAS Selangor sedang menuju kehancuran.. Sama-samalah kita nantikan kemusnahan PAS akibat dari campurtangan DAP dan PKR..

Hadi Awang dah silap percaturan beb!!

4 ulasan :

  1. salam..kesian gak tengok hasan ali ni,tapi nak wat camne..kalo allah tak bagi kita paham nescayalah kita teraba2..kalo nak berdakwah(kembang dan kuatkan agama).."asbab" yg allah suka adalah ZIARAH@jumpa manusia,bukan kejar kuasa..kalo allah suka agamanya "disandarkan" pada kuasa@makhluk nescaya allah dah suruh nabi cari kuasa dulu baru dakwah,bahkan nabi tolak kuasa lagi ada..sesuatu asbab yg kita pilih yg bukan dari apa yg allah suka..memang tak berjaya,dah allah tak suka mcmmana nak berjaya..ada ke org mencuri berjaya?"nanti aku ada masa aku solat"..."nanti aku ada kuasa aku tegakkan agama"..sandarkan agama pada makhluk..allah tak suka ..sebab tu nabi tak pernah cakap dan ajar mcm ni..salam n walahuaklam..

    BalasPadam
  2. Lepas ni kita tunggu pula:
    kejutan PAS Kedah
    Kejutan PAS Perlis

    Allah sebenarnya sedang menurunkan 'Bala' kepada Parti PAS

    BalasPadam
  3. tubuhkan parti baru..tegakkan sistem khalifah!!! tegakkan HUDUD, QISAS !!!! nescaya ALLAH akan bantu...biar Umat Islam yg tentukan UNDI...oksah ikut telunjuk DAP!!! PAS pun da tak pedulikan HUDUD, janji dpt kuasa!!! ALLAHUAKBAR!!!

    BalasPadam
  4. sian Hassan Ali..masa baru2 jadi exco pun dia dah pening dgn PKR..tapi dia menurut perintah saja apa yang diorg mahukan.finally dia tak boleh tahan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online