BREAKING NEWS

UNTUK DEWASA SAHAJA!! Gambar Maya Karin BERCIUM di Oversea..


Baru-baru ni, Maya Karin dikaitkan dengan kontroversi pasal kononnya dia mengucapkan syukur selepas berjaya melakonkan adegan entot-entot bersama Aaron Aziz dalam filem Ombak Rindu..

Tapi Maya dah nafikan perkara tu dan filem Ombak Rindu pun dah kaut untung juta-juta.. Cuma gua je belum sempat tengok filem tu..

Sekarang ni, mungkin akan timbul satu lagi kontroversi pasal pelakon cun peberet gua nih..

Gambar Maya sedang BERCIUM di oversea telah tersebar diruang siber.. Memang real beb.., gua tak tipuuu...

Korang tak percaya? Korang tengok sendiri gambar dia kat bawah ni... Frust betul gua dengan Maya!! Inikah balasan dia pada gua yang setia.. Sampai hati Maya buat gua macam ni... Huhuhuu...


1 ulasan :

  1. Assalam Bro

    Nyesal buka kena tipu... apa pun Selamat Tahun Baru... jangan lupa usia semakin meningkat... tambah satu angka...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online