BREAKING NEWS

TERKINI !!! Bob Lokman paksa pelakon Ahmad Busu masuk PAS..


Pelakon dan pelawak terkenal Ahmad Busu atau lebih dikenali dengan Mat Deris dalam sitcom komedi 'Pi Mai, Pi Mai Tang Tu' muncul dalam ceramah Pas sempena forum Maal Hijrah di Markaz Pas Seksyen 18, Shah Alam malam tadi.

Beliau hadir bersama penceramah dan pendakwah bebas popular masa kini Bob Lokman yang jadi ahli panel dalam program yang bertajuk 'Apa Salah Kami' bersama profesor Dr Aziz Bari pakar perlembagaan Malaysia yang juga pensyarah UIA.

Ahmad Busu tidak berucap, hadir sebagai pemerhati dalam majlis tersebut. Bob Lokman ketika menyampaikan ucapan mempelawa Ahmad Busu untuk sertai Pas. Bob selamba meminta ahli Pas yang hadir hulurkan borang keahlian Pas kepada Ahmad Busu.

Gua pun makin pelik.., Bob Lokman ni dah dilantik jadi agen tambah ahli dalam PAS ke? Bukan ke Bob Lokman ni dah bertaraf ulamak dalam PAS?

Lagi satu, mesti antara ayat-ayat power yang dijanjikan kepada Ahmad Busu ialah.., join PAS masuk syorga.., undi PAS dapat pahala.., dan paling latest..., dalam PAS ada NABI wooo....

Hebat sungguh Bob Lokman ni... Kalau dia jadi agen jualan MLM, mesti dia kaya macam AC Mizal...

2 ulasan :

  1. Apa ulasan tuan ... tentang penyanyi Aishah duduk sepentas ... dgn Ketua Penerangan PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man, ... pada hari Isnin 28/12/2011 ... di Mesjid Al-Azim Pandan Indah Ampang Selangor.

    BalasPadam
  2. pas bukan ada NABI, tapi depa ada BABI.... woooooo

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online