BREAKING NEWS

Nafsu GAY Jamban ini memuncak terhadap Adam Adli..


Korang kenal tak Hishamuddin Rais? Mamat yang berambut ala-ala K-PoP yang juga menulis dalam blog Tukar Tiub?

Hishamuddin ni memang tak suka pada Najib pasal dia mungkin berdendam dengan arwah bapa kepada Najib. Sebabnya, pasal arwah Tun Razak lah dia terpaksa merempat di luar negara selama 20 tahun.

Hishamuddin Rais ni juga memang penjilat tegar Anwar dari dulu sampailah sekarang. Dan dia juga adalah penentang kuat kepada kerajaan Malaysia. Kononnya kerajaan yang ada sekarang ni amat zalim.


So.., bila budak-budak mahasiswa yang berjaya dilacurkan oleh Pakatan buat demonstrasi di PWTC, of course lah dia sokong.

Gua terbaca dalam MerdekaReview semalam tentang respon si Gay Jamban ni terhadap Adam Adli yang turunkan bendera Najib..

Hishamuddin Rais berkata, "matang pun tak ada gunanya kalau bodoh macam langau di buntut gajah - apa kata pemimpin semua mengangguk kepala?". Beliau memuji tindakan mahasiswa sebagai "tindakan yang radikal dan cool".

"Ini mencerminkan langkah anak muda. Inilah seharusnya menjadi contoh keberanian anak muda, bukan memakai baju batik lengan panjang," kata bekas pemimpin gerakan siswa pada zaman 1970-an ini.

Nampaknya mamat TukarTiub ni suka anak-anak bangsa melayu jadi macam dia.., time belajar sibuk buat demo, lepas tu bila habis belajar jadi macai kepada pembangkang dalam negara.

Anak-anak muda kita rosak sebab inilah.. Lepas tu dorang sibuklah bising pasal ekonomi melayu ketinggalan berbanding dengan kaum cina..

Tengoklah sendiri beb.., parti cina di Malaysia tak libatkan mahasiswa dorang dalam politik, tapi pembangkang melayu sibuk racun anak muda supaya jadi kaldai dorang..

Yang mahasiswa melayu pulak nama saja belajar tinggi, tapi tak lah cerdik mana pun sebenarnya..

Kalau dorang cerdik, takkan lah peliwat dan kaki langgan pelacur macam Anwar tu pun dorang nak sokong..

2 ulasan :

  1. Hishamuddin ni apa kerja dia? Selain dari melalak? Bila tak kerja, marah kerajaan kononnya hidup susah tak senang. Nak duit, kerjalah. Bukan membangkang je. Memang kerajaan zalim tak sempurna, tapi ramainya orang kerja yang at least dapat tampung kehidupan.

    BalasPadam
  2. Si Mamat Kominis HR ini mmg patut sekali lagi d usir dari Negara bertuah ni. Dia ni saperti anjing yg dah biasa makan taik, bila d beri peluang pulang ke sini, tetap mahu makan taik lagi. Dia ni salah sorang yg meracun fikiran budak2 hingusan yg tengah belajar supaya jadi anti-establishment. Bangsat betul duri dalam daging sekor ni!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online