BREAKING NEWS

CheguBard ditangkap bersama PENGUNDI HANTU..


Korang ada nampak tak hadirin seramai beribu-ribu orang di ceramah CheguBard dalam gambar diatas? Tak nampak? Kalau tak nampak, maknanya korang tak khatam lagi ilmu politik..

Korang nak tahu tak.., itulah pengundi hantu yang akan dibawa oleh CheguBard untuk tawan N.Sembilan pada PRU akan datang.. Memang tak nampak dimata kasar sebab namapun pengundi hantu..

Gambar kat atas tu telah ditangkap semasa satu program ceramah yang diadakan di Taman Angsa Mas, N.Sembilan.. Terima Kasih kepada n9kini.net yang supply gambar menarik tu..

So kalau macam tu punya gaya pengundi hantu PKR di N9.., nampak gayanya boleh kalah BN di negeri tu nanti..

KJ kena buat kerja lebih bagi menangkis pengundi hantu CheguBard. Kalau tak ada bomoh melayu.., panggil je bomoh siam bagi menghalau hantu-hantu PKR tu..

Susah-susah sangat, jamu je telor ayam bagi hantu tu makan.. Hantu-hantu PKR tu memang suka nyonyot telor.. Hahahaha...

1 ulasan :

  1. SATU KAJIAN TELAH DIBUAT 90% CINA DOLL SUKAKAN KONEK YANG BENGKOK MACAM KOTE BANG NUAR KERANA SORONG RAsa tarik pun rasa...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online