BREAKING NEWS

Bukti SMM perjuangkan agenda komunis DAP..


Semalam, SMM diketuai oleh Ahmad Syukri & Safwan Anang telah pergi mengadap khalifah Guan Eng dan komrad-komrad komunis nya di Pejabat Ketua Menteri, KOMTAR.

Punyalah bangga puak-puak mahasiswa pro Anwar ni bila bergambar dengan kroni Guan Eng di depan pejabat tu..

Kononnya dorang nak serahkan memorandum kebebasan akademik, tapi gua rasa dorang sebenarnya nak tunjukkan kesetiaan dorang pada regim DAP yang kuasai Penang ni..

Macam gampang beb!! Muda-muda lagi dah pandai menipu rakyat Malaysia!! Korang ingat lagi tak hari tu si Syukri bukan main nafikan SMM terbabit dengan mana-mana parti politik?

Tapi gambar ni dah jadi bukti bahawa SMM tu dibawah pengaruh regim komunis DAP.

Budak-budak mahasiswa ni gua rasa secara rela dilacurkan oleh parti pembangkang dalam negara. Dan dorang sanggup menadah bontot pada kafir untuk menjahanamkan pentadbiran Islam di Malaysia.

Mana dia maruah anak-anak muda SMM ni semua? Kalau kafir pun dorang sanggup "sembah".., tak heranlah kalau satu hari nanti negara pun dorang sanggup jual..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online