BREAKING NEWS

Artis ni bertudung sebab Bob Lokman?


Bob Lokman sebenarnya tak ada kena mengena dalam cerita ni. Apalah nak kita harapkan pada Bob Lokman yang ambik upah dalam ceramah PAS tu? Dia tu buat lawak bodoh di pentas PAS boleh laa..

Kalau nak harapkan Bob Lokman berdakwah kepada artis-artis.., alamat sampai ke tua la tak nampak kesan beb..

Sebabnya, Bob Lokman sendiri tuduh artis tu macam-macam.. Kononnya dia sorang saja artis yang baik dan terima hidayah sebab masuk PAS.. Boleh ke macam tu?


Sekarang ni kita tengok, Azizah Mahzan yang dulu pernah dilanda kontroversi hebat apabila tersebarnya gambar-gambar seksi beliau serta gambar bersama teman-temannya bersosial, sudah mula pakai tudung.

Gua harap, trend penghijrahan artis-artis yang tidak bertudung kepada bertudung dan berubah menjadi lebih baik daripada sebelumnya ni akan berterusan.. Jangan ikut Bob Lokman dah laa..

Sama-samalah kita berdoa agar Azizah Mahzan ni berkekalan dan ikhlas dari hatinya untuk menutup aurat.

Dan semoga ramai lagi artis wanita tu diberi petunjuk dan hidayah daripada Allah S.W.T untuk berubah menjadi hambanya yang lebih baik daripada dahulu.., termasuklah Bob Lokman.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online