BREAKING NEWS

Adam Adli ada tekanan EMOSI...., komen Ulamak Muda UMNO


Ulamak muda UMNO berpendapat, tindakan Adam Adli menurunkan bendera Najib di PWTC adalah satu tindakan emosi dan juga tindakan yang tak berfaedah..

Gua memang sokong 100 peratus.. Bukan saja tindakan dorang tu tak berfaedah, tapi juga menunjukkan sikap bodoh generasi muda di Universiti yang terpengaruh dengan politik Anwar Ibrahim.

Mahasiswa-mahasiswa kita sepatutnya belajar cari ilmu, bukannya sibuk nak berpolitik mengalahkan pemimpin politik itu sendiri..

Para pelajar ada tanggung jawab pada ibubapa, bangsa dan juga kerajaan didalam mencari ilmu. Itu satu amanah beb..

Kalau mahasiswa macam Adam Adli tu sibuk sangat nak berpolitik, maknanya dia memang jenis pelajar yang tak bertanggung jawab!

Orang yang tak bertanggung jawab dan tak amanah dipanggil sebagai PENGKHIANAT!! Sama lah macam Anwar Ibrahim yang khianat pada agama, bangsa serta negaranya.

So.., apa akan jadi pada bangsa melayu dan negara kalau ramai mahasiswa macam Adam Adli tu beb? Melayu hanya akan tinggal nama je satu hari nanti kalau puak-puak ni diberi muka!



Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online