BREAKING NEWS

Sindiket Pelacuran dikalangan bloggers..

Pose menarik dari Blogger GAP, Gomo, Dr MiM dan Parpukari sebelum diliwat.. MPP tukang ambik gambar pun kena...


Macam mana nak cerita ni yee..? Emmm..., macam ni lahhh..., apa korang akan rasa apabila korang dapat tahu yang korang dipergunakan untuk mengaut keuntungan selama bertahun-tahun tanpa sedar?

Dah tu, hasil titik peluh korang dijual tapi korang langsung tak merasa sesen pun hasil tersebut.. Gua yakin, korang mesti rasa marah dan rasa nak meroyan kannn? Hah.., itulah ceritanya dengan bloggers sekarang..

Gua baru dapat tahu 2-3 hari ni dari kengkawan.., ada satu sindiket bapak ayam yang sedang giat melacurkan bloggers untuk mengaut keuntungan lumayan.. BACA SINI..

Kononnya bloggers-bloggers tertentu ni adalah merupakan geng dorang dan bayaran ditagih bagi hasil kerja bloggers ni semua.. Yang celakanya.., kumpulan bloggers ni makan kuah sambil gigit tulang je beb!!

Macam gua sendiri.., gua dapat tahu blog gua diberi peruntukan oleh beberapa agensi dan hasil dari blog gua digunakan oleh puak-puak ni dengan riang ria nya...

Masalahnya sekarang.., satu sen pun gua tak dapat baiii... Mana lesapnya peruntukan yang dikatakan tu? Toyol dah curik ke? Bagi lah balik hasil titik peluh gua oiiii !!!

Berbalik kepada sindiket pelacuran yang didalangi oleh orang-orang tertentu yang ada akses di Pusat.., rupanya dah lama dorang buat kerja-kerja keji ni.. Najib dan Pak-pak Menteri dah lama kena tipu dengan dorang...

Peruntukan turun mencurah-curah.., kononnya dorang ni mintak bajet untuk jaga bebudak bloggers, tapi sebenarnya dorang jaga poket dorang sendiri..

Gua fahammm..., dorang terpaksalah menipu untuk buat biaya kereta mewah dan rumah besar dorang.. Mana nak cekau duit beb kalau tak dengan acara menipu secara berkelompok..

Yang jadi mangsa adalah kumpulan bloggers yang perasan hebat sedangkan secara tak sedar telah diliwat dengan rakusnya oleh puak-puak lahanat tu.. Kesian GAP kena liwat yeee.... Hahahaha...

So..., kepada Najib dengan Pak-Pak Menteri diatas sana tu.., ketahuilah hakikat sebenar bahawa korang semua telah ditipu hidup-hidup oleh 2-3 ekor biawak didalam Pejabat korang sendiri...

Agensi kerajaan pun sama juga peelnya didalam penglibatan sindiket pelacuran bloggers ni sebenarnya..

Cuma pihak Agensi buat bisnes kecil-kecilan je baii.. Kira macam rumah urut lah gitu... Ada pakej urut kaki tapi kena pakai towel.. Hahahaha...

Kepada sahabat-sahabat bloggers gua diluar sana.., sampai bila kita nak makan kuah roti canai je beb? Orang lain sedang kenyang dengan hasil kerja kita sekarang ni..

Padan lah puak-puak Pemimpin Pakatan kata kita ni dibayar padahal memang pun ada peruntukan untuk kita.., cuma kita je yang bengong tak sedar..

Jadi apa yang patut kita buat? Tepuk dada tanyalah selera beb... Bagi gua.., gua tahu apa nak buat selepas ni.. Gua nak CABUT bulu bapak-bapak ayam semua tu sehelai demi sehelai..

Biar dorang tau..... Hahahahahahaha.....

17 ulasan :

  1. gua cadang, mulai posting lepas ni, tibai cukup2 kasi masak si buta perut yg dua tiga ekor tu sampai lumat. highlightkan nama mereka siap dgn nama blog mereka kalau ada. claim berapa patut korang dpt sbb peruntukan dh ada dari dulu. buat sampai dorang rasa muka dorang tu sebijik mcm bontot dorang. amacam, ok ke!

    BalasPadam
  2. adu bro manusia apa mereka tu... kita berperang siang malam depa korek hidung ja tau... yamaka... harap najib sepak malaun2 ni... ni lah punca bn kecundang kalau ada mangkuk2 macam ni sialan... erk....

    BalasPadam
  3. sapo blogger tu? mesti bebudak tun faisal. betul tak?

    tapi gambar atas tu memang tak boleh tahan la. terliur anwar ibrahim. muahahaha...

    BalasPadam
  4. Senang je nak ajar orang pembelit macam tu. Apa kata bloggers yg telah digunakan nama mereka (listkan nama semua) buat appointment dengan menteri tersebut untuk berbincang strategi gempur PRU13. Katakan juga kamu semua dah buat kerja blogging bertahun2 secara percuma dan tidak pernah mewakilkan sesiapa pun untuk mengutip apa2 bayaran.

    P/s Appointment kena buat terus tanpa orang tengah dgn menggunakan medium yg paling berkesan.

    BalasPadam
  5. biar betol bro...
    aku nak jugak lah mcm tu...
    dh dkt sebulan aku makan nasi lauk garam ni... duit habis byr broadband..hahaha... list blog aku skali bro..keh3

    BalasPadam
  6. Salam Bro MPP,
    Nasib gua dan geng-geng gua di kl ni pun sama ngan nasib lu bro..
    Kitorang dah dekat setahun makan roti canai dengan kuah jer..
    Yang kenyang dan mewah ialah diorang, makan duit peruntukan puluh2 ribu, ada yg sampai ratus ribu makan kederat kita hingga mampu beli kereta BMW baru...siap booking plet RK1 lagi tu..
    Kitorang ni broadband pun disuruh bayar sendiri...dah dekat 8n bulan, satu sen pun tak masuk..bila ditanya, alasannya ialah jangan terlalu mengharap, niat la buat kerja kerana Allah Taala, perjuangan menegakkan kebenaran, kerana negara dan bangsa...
    Masa meminang kitorang dulu, minta sediakan resume yang bagus-bagus...nak kami-kami ni yg ada master, ada PHD..rupanya nak kasi kelabu mata menteri2 tu...kita betul2 sudah kena lacur Bro..

    kaciwa...kaciwa bro... bila diperbodohkan macam ni...
    Gua mintak izin terbitkan semula posting lu ni dalam blog gua...mau kasi taruk sikit orang-orang atas nun...lantaklah apa nak jadi, jadilah...sebenarnya merekalah pengkhianat negara bangsa...kita dapat dosa kering jer..

    BalasPadam
  7. wa tak daya nak tolonglah... kesian sungguh dengan karang blogger tak dapat upah semuga Allah membalas jasa-jasa kamu....psss yang depan tu papagomo ye?...hensomnya......

    BalasPadam
  8. salam...bro..
    aku rasa korang dedah je lah nama yang membusukkan orang umno ni. aku ada satu nama yang memang sekarang ni makin kaya hasil daripada mentibai dan mencekik duit yang sepatutnya diberi imbuhan kepada blogger. orang ni sangat rapat dengan orang kuat tv3 bro.dan dia ni juga merupakan orang kuat di institute of public relations malaysia (Institut perhubungan raya malaysia). aku akan dedahkan nama si musibat yang suka benar menipu dan mengsolap duit blogger! tunggu!!!!

    BalasPadam
  9. ELOK DEDAHKAN SAJA SIAPA DORANG NI

    BalasPadam
  10. Semut pun dapat info tu...siap ada nama orang yang terlibat sekali...tapi apa kan daya...kalau Semut tulis, dah tentu dapat panggilan 'Misteri' pukul 3 pagi...wakakaka...

    BalasPadam
  11. KASI CABUT GAP!! JGN TUNGGU LAMA2 GUA JUGA PERNAH DIJANJIKAN KONONNYA DUIT SUDAH ADA...TAPI SAMPAI SEKARANG OBOK PUN TARAK...SIAL PUNYA BAPAK AYAM !!!KAH..KAH..KAHHH

    BalasPadam
  12. masaallag problem terbesar yg gb peruntukkan badigol hampeh ikut ckp membuta tuli...haaaa amik ko kena mkn idup2....ader penasihat pn xder guna klo cuma nak degao yg bagus2 jek....tau cuma nak glemer keje lbh xmo....bkn nak samakan ngan tun m 100%...yg penting follow up yg berterusan tgk ngan mata kepala sendiri....ni dak...repot ataih paper seme cantik....badigol....

    BalasPadam
  13. Alahai! Takkan bloggers pro gomen je yg kenal duit. Pencacai yg pro bloggers yg pro gomenpun kena huloq sikit. Muuahahahaha. Ada masukah takdakah yg penting fight must go on.

    BalasPadam
  14. Salam bloggers...exposekan laknat tu...tarak guna punya orang..jangan cabut aje bulu dia..letak dalam machine cabut bulu ayam..and togelkan dia,,EXPOSE!EXPOSE!

    BalasPadam
  15. DEDAHKAN nama2 manusia yg berperangai jijik tersebut !!

    Dedahkan siapa mereka , berapa orang dan bagaimana dimana mereka lakukan ?? sampai bila penipuan itu akan terus dibiarkan , biar satu malaysia tahu tembelang mereka !

    jgn lupa bagitahu PM ! bagitahu kementerian dan bagitahu TPM ! wajib mereka tahu perkara apa yg telah berlaku !

    DEDAHKAN ! DEDAHKAN ! DEDAHKAN !!!!

    BalasPadam
  16. tun faizal la tu

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online