BREAKING NEWS

Ekslusif !!!! BUKTI bergambar Anwar bawa Saiful tunaikan HAJI di Mekah...


2-3 hari ni, ramai blogger pencacai penjilat punggung Anwar yang dikepalai oleh MiloSohai bermati-matian mempertahankan pasal Anwar dah pernah buat Haji di Mekah..

Bermacam-macam lah bukti yang dorang keluarkan termasuklah bukti bergambar bagi meyakinkan rakyat bahawa Anwar memang sohih pernah naik haji..

Tapi..., seperti yang kita semua maklum.., yang bodoh lagi tolol hanyalah penyokong Pakatan Rakyat khususnya PAS.. Kalau dorang tu tak bodoh, takkan dorang sanggup bertuhankan peliwat ye tak?

So..., gua dimaklumkan sebentar tadi bahawa ada bukti bergambar terbaru yang dikeluarkan oleh geng MiloSohai untuk confirmkan Anwar sudah bertaraf HAJI..

Korang tengok je printscreen yang gua buat terhadap blog lembu tersebut yee.. Tengok baik-baik gambar Pak Nuar bontot yang sedang tersenyum macam kerang busuk tu...


Dah tengok muka Anwar sedang buat "Haji" tu ke? Hensem tak? Ada harapan nak dapat Haji Mabrur tak? Hahahaha.... Korang boleh KESINI untuk baca blog lembu tu...

Ni part yang paling best... Gua dedahkan pada korang.., sebenarnya gambar yang puak-puak bloggers Pakatan tu pakai memang SAH photoshop beb..

Nak tahu dorang cilok mana gambar tu? Tengok kat bawah ni yee...



So..., apa pendapat korang? Korang boleh baca sendiri DISINI kalau tak percaya apa yang gua tulis ni..

Kalau Anwar tu kaki kencing dan Bapak kepada segala pembohong dalam negara.., apa yang kita nak harapkan dari anak-anak buah dia?

Orang tua-tua kata.., kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi ye tak... Hahahahaha... KANTOIIIII !!!

5 ulasan :

  1. heheh pasai haji pon depa kencing...awat la loklaQ sangat?

    BalasPadam
  2. Bila pakcik Nuar pergi haji??? Kata dua kali, tapi tahunnya tak ketahuan pulak... cecube tanye puak MiloSohai, tentu dia ade jawapan songhai tahun bile pakcik Nuar tu gi 'haji'??

    BalasPadam
  3. patut kena tukar tajuk la mpp. anwar mengerjakan haji pakai jubah mandi. baru syok. wakakaka....

    BalasPadam
  4. puak ni kalau bubuh spender ataih kepala pon tetap kata depa betoi

    BalasPadam
  5. jubur tu jika tak menipu bukan jubur namanya...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online