BREAKING NEWS

Pok Nik dapat KEK lagi....


Kalau korang masih ingat.., Pok Nik dulu dah kantoi sekali pasal kek yang berharga RM500 dihadiahkan oleh menantunya..

Isu tu jadi kecoh satu Malaya sebab menantunya guna duit PMBK untuk beli kek yang beratnya mencecah 10kg..

Tapi apa nak buat.., Pok Nik nampaknya memang suka sangat pada kek.. Dan baru-baru ni, Pok Nik dihadiahkan lagi kek oleh penyokong dia di dalam satu Majlis di Klang..

Kali berapa pulak harga kek tu yee..? Nampak macam mahal je tuu....

Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat terus menerima asakan Umno, kali ini didakwa menerima hadiah kek, seberat 10 kg bernilai lebih RM500, daripada menantunya di Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Ketua pegawai eksekutif PMBK Abdul Ariffahmi Ab Rahman, ketika menjawat ketua pegawai operasi perbadanan itu, meluluskan pembelian enam kek bernilai lebih RM3,000 September lalu kepada enam pihak, kata ketua penerangan Umno negeri.

"Isunya bukan pada harganya tetapi bagaimana (beliau) beli hadiah untuk diri sendiri dan bapa mertua? Tidak bolehkah guna duit poket sendiri?

"(Perkara) ini saya fikir mungkin penyelewengan yang paling kecil berbanding dengan yang lain-lain, macam jerawat kecil yang sudah pecah," kata Datuk Md Alwi Che Ahmad, yang juga ADUN Kok Lanas

4 ulasan :

  1. WALLY SLIPAU GILE KEK..BKN GILER KENTANG! KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Jeff... Kita patut hadiahkan dia KEK SELIPAR untuk birthday Pok Nik tahun depan.. Baru lah ngamm.. Hahahahaha

    BalasPadam
  3. ALAMAK MACAM BERAK OBAMA,SAMBUT HARI JADI POTONG CAKE.NASIB BAIK ORANG MELAYU DAH BANYAK PANDAI BUAT CAKE, KALAU TAK KENA ORDER KAT LIM GUAN HENG.

    BalasPadam
  4. SODAP DAN COMEL SUNGGUH KEK POK NIK WARNA HIJAU LAGI (warna pas)TAPI POK NIK KENA INGAT ORANG TUA TAK BOLEH MAKAN BANYAK KEK SEBAB DIA MANIS DAN TINGGI KOLESTEROL,KALAU POK NIK SAKIT SIAPA SUSAH, TENTU RAKYAT SUSAH,TENTU ORANG PAS SUSAH DAN SEDIH.......POK NIK KENA JAGA KESIHATAN SEBAB NAK DUDUK DI KERUSI MENTERI BESAR LAMA LAGI....SELAGI HAYAT DIKANDUNG BADAN KATAKAN....UMUR UMUR MACAM POK NIK NI AMBO RASA SESUAI POTONG LAH PULUT KUNING ITU LEBIH AFDAL DAN LEBIH MEMELAYUAN DAN KEKELANTANAN......POTONG KEK TU AMALAN MAT SALLEH (ORG PUTIH)DAN TAK BERAPA SESUAI DENGAN ORANG TUA.....KALU POK NIK SUKA SANGAT KEK TU NAK BUAT MACAMANA......TAK LEH KATA APO LA........

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online