BREAKING NEWS

PANAS!!! Namawee HINA wanita melayu dalam Nasi Lemak 2.0..


Bro.., zaman sekarang ni mana ada pompuan melayu dikampung-kampung berkemban broo.. Come on lahhh.. Tapi dalam filem Nasi Lemak 2.0 Namawee tu, still ada dia tunjuk pompuan melayu berpakaian seksi macam tu dikampung...

Gua terfikir.., cina kafir tu sengaja nak menghina pompuan melayu ke atau dia memang tak faham situasi kampung melayu?

Bagi gua.., cina sohai tu memang tak sensitif dengan adat dan budaya kaum dalam negara.. Macam ni pun ada lagi melayu-melayu yang suka kat dia ke?

So..., dengan penghinaan cina Namawee ni pada kaum pompuan melayu ni dalam filem dia.., memang layaklah filem tu digelar filem sampah !!!


p/s: Ikhlas pengakuan dari gua.., gua dapat gambar diatas tu melalui Fesbuk.. Sumpah gua tak tengok pun filem sampah si cina rasis tu..

10 ulasan :

  1. Dan yg paling bodoh,bebal dan bangang adalah perempuan melayu yg berlakon dlm filem tue...diketuai oleh adibah nor dan fathiha...!asal dpt berlakon jea snggup buat apa saja.....

    BalasPadam
  2. cina mcm wino ni bukan tau apa....tambah2laaa kedarah babi banyak sangat...lapik beer setogn drum mau nya tak jadi lagu nihhh

    BalasPadam
  3. setuju dgn hitch..

    BalasPadam
  4. Bro cam ne lu tulis pasal namwee, papagomo tulis dan semua bloger nyamuk tulis kutuk namwee pun tak guna bro, kalau pemimpin UMNO suka tgk Nasik lemak 2.0 cibai tu...Dah kepimpinan UMNo sendiri tak sedar akan perjuangan Melayu bro....sia sia je bro...

    BalasPadam
  5. masalah melayu selalu memaafkan. dan cina akan buat hal lagi. dan mintak maaf lagi dan melayu maafkan lagi. sampai tergadai tanah melayu kat cina barulah melayu mahu sedar gamaknya.

    BalasPadam
  6. masalah melayu selalu memaafkan. dan cina akan buat hal lagi. dan mintak maaf lagi dan melayu maafkan lagi. sampai tergadai tanah melayu kat cina barulah melayu mahu sedar gamaknya.

    BalasPadam
  7. Nasi da jadi Bubur

    1 Malaysia maaaaa



    gerakkan usaha jatuhkan Najib.
    kepimpinan atasan Umno perlu major change.

    BalasPadam
  8. bukan setakat mamat nie yang kita boikot, tapi dengan pemimpin yang sokong dia pun kita boikot sekali, lagi pun pemimpin yang dok ada la ni mana nak tengok kita-kita yang kat bawah nie yang rasa terhina akan kelakuan simamat ni. pemimpin yang dok ada la ni nampak suka sangat si mamat ni menghina negara, agama islam dan bangsa melayu.
    walaupun saya bukan 100% melayu (50% cina) tetapi sebagai seorang islam saya tak dapat menerima akan kelauan simamat ni.

    BalasPadam
  9. As-Salam Bros,..yg patut dipikirkan skang ialah pasai apa tajuk Nasi Lemak 2.0 ekk,..kalo ikut fahaman gue nasi lemak ni di istilahkan pada dada pompuan, heheh,..maaf ya pada kaum Hawa tp kerap kali kalo 'breast' kecik di katakan nasi lemak 20 sen,..kalo besar skit nasi lemak 50 sen n kalo besar betoi nasi lemak seringgit,..wakaka,..kalo nasi lemak 2.0 ni makna nye ape ekk?? boleh jadi maksud nye breast breast pompuan tak,..kuang3,..apa pun harap2 kita yg mempunyai maruah jgn la g tgk filem Nasi Lemak 2.0 ni kerana Namewee mmng telah menghina bangsa Melayu & Tanah Melayu Malaysia ini,..pikiaq2 la sama walau pun bro Najib pentingkan populariti & cuba nak jd PM brpandangan jauh tp kalo di lukakan hati org2 Melayu wat ape kita nak sokong dia,..kita sokong UMNO tp tidak pada pemimpin yg menjual maruah bangsa,..wallahualam,..apo nak dikato,..(,") my 2 cents worth.

    ~bro brotherhood

    BalasPadam
  10. fuyoo seksi siot..best bawak main hehehe

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online