BREAKING NEWS

NAJIBBBB... Apasal lu tak upah gua sekali ??????


Laman-laman web berita diberikan ingatan bahawa pemimpin BN telah melantik 200 cyber trooper untuk mempengaruhi pandangan pembaca laman web dan laman sosial termasuk Facebook.

Tugas mereka adalah mempengaruhi pandangan pembaca dengan komen-komen pro kerajaan melalui laman berkenaan walaupun ia tidaklah berasaskan kebenaran.

"Tujuannya adalah untuk menghasilkan persepsi bahawa Najib Razak dan kerajaannya mempunyai penyokong yang ramai di alam siber di samping mengacau pembaca yang lain," kata satu surat pembaca yang disiarkan oleh laman The Malaysian Insider hari ini.




Sebenarnya mereka dibayar melalui cukai yang dipungut dari rakyat Malaysia, kata penulis surat itu.

"Saya mencadangkan pemilik laman web berita ini tidak menyiarkan pandangan mereka kerena mereka hanya dibayar untuk berbuat demikian dan bukannya berasaskan kebenaran atau untuk kepentingan Malaysia," tulis pembaca yang menggunakan nama Gomen Man itu - HaraMkahdaily



p/s: Gua tak nak komen banyak sebab gua tengah marah kat Najib nii.. Woit Najib!!! Kenapa tak upah gua sekali untuk hentam puak-puak pencacai tu?? Bahasa gua ni tak cukup ganas ke??

Cer cite.. cer cite...

5 ulasan :

  1. Lu sayur bro..hehehe..
    gua ni lagi ganas...hahaha

    BalasPadam
  2. alamak brader, gua pun mahu naik hangin satu badan nie...apahal pulak gua tak termasuk dalam senarai...Najib memang tak adil lah!

    hahaha...kalau abang Nuar bayar gua tak nak sebab nanti dia minta balas benda lain....

    BalasPadam
  3. samala dengan gua asal gua takda gak ini yg gua kecik ati ni keh keh...

    BalasPadam
  4. aiyoo ada upah ke baii..apesal aku satu sen pun tak dapat? haram jadahnya Anwar taknak bayar duit.

    BalasPadam
  5. najiblah pm pertama yang menggunakan internet sebagai salah satu medium untuk rapat dengan rakyat..
    lain2 pm mana ada sebelum ni..
    jika pembangkang boleh serang kerajaan dengan internet , mengapa kerajaan tak boleh balas balik?
    bodo le cam tu..
    bravo najib.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online