BREAKING NEWS

Kesian Cikgu Mala.. Dah makin tak laku rupanya..


Gua kesian betul kat Cikgu Mala ni.. Dah bagus jadi cikgu makan gaji, dengan sukarela berhenti sebab nak cari syurga mudah didalam PAS..

Katanya masa di PRK Tenang dulu.., "rezeki tu ada dimana-mana".. Itu memang betul, tapi bodohlah kalau  tolak rezeki yang ada didepan mata.. Kufur nikmat namanya tu..

Jadi sekarang ni terpaksalah cari makan dengan berceramah di ceruk-ceruk kampung.. Modalnya apa? Dah tentu lah mengutuk dan fitnah kerajaan..

Tapi kalau kita tengok senario kat dalam gambar tu.., nampak sangat ceramah cikgu Mala dan makin tak dapat sambutan.. Atau dalam kata lainnya, cikgu Mala dah makin tak laku beb..

Kesian cikgu Mala... Apo nak dikato..., tak dapek den nak nolong ehh...



5 ulasan :

  1. Beingat ingat bia pergi ceramah apabila Mat Sabu dikawasan anda... Lebih afdal suami pasang CCTV ...agar tak jadi mangsa LendirKukar saperti mangsa di Kelantan...

    Hperancis

    BalasPadam
  2. Harap Cik Mala ..renungkanlah demi Allah dan Rasulnya...Doa moga Cik Mala disinar hidayah dan dibebaskan dari tersihir Taksub yg amat dilarang Agama...Amin


    Saya sayang Nabi SAW melebihi makhluk lain..

    BalasPadam
  3. Jihat gak tu namanya. Kerajaan tak beri gaji pun tak apa..nanti pengikut-pengikut PAS akan kutip sedekah untuk Cikgu Mala...he he he Ikut perangai Mat Sabu jugak le!! tu!!!!!!

    BalasPadam
  4. patut la muka semakin hitam sbb kene membohong utk menidakkan jasa kjaan pada rakyat...

    dia ni bdak serom...dia kene mintak maap dgn semua cikgu yg ajar dia dulu...

    dengar ceta cikgu yg ajar dia dulu tak halalkan ilmu dia sebab mala sokong pas dan sokong komunis...

    padahal di serom dan bkt gambir tu lubuk komunis.... sedara mara dia sendiri pun banyak yg kene bunuh dgn komunis...

    boddo punya mala....

    import tradisi buruk dan benci membenci dari kelate kepada rakyat serom yg terkenal bersatu padu dan aman damai...

    BalasPadam
  5. KALAU CIKGU MALA MASIH NAK JADI PENDIDIK LAGI.....SAYA SYORKAN CIK MALA BERHIJRAH KE NEGERI AMBIA,NEGERI TADAHAN WAHYU YANG PENUH BERKAT YAKNI KELATE, DI SANA PUAN AKAN JUMPA SEORANG PENDITA AGUNG YANG TAHU SYURGA DAN NERAKA...DAN TAHU SIAPA BERIMAN ATAU SEBALIKNYA DIA SITUA PENUH KEAJAIBAN,DOANYA SEKUAT BOM ATOM YANG BOLEH MEMECAHKAN APA SAJA ESPECIALLY PERUT,,,,,DIA PENDITA AGUNG YANG AMAT BERANI DENGAN MANUSIA SEBANGSANYA....TETAPI DIA ALAH DAN KECUT DENGAN PENDITA KARPAL.....PERGILAH KE SANA DI SANA KAMU AKAN JUMPA SEKOLAH YAYASAN ISLAM KELANTAN (YIK) DAN BEKERJALAH KAMU DI SANA DI BUMI SERAMBI AIDS......SELAMAT MENCUBA.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online