BREAKING NEWS

HOT !!! Gambar Nik Aziz JADI PUJAAN di Kelantan..


Ini lagi satu bukti bahawa Pok Nik kita tu memang gila glamour.. Kalau korang pergi ke Kelantan, korang akan nampak billboard yang berkaitan dengan kerajaan negeri wajib ada muka Pok Nik..

Macam lah semua hasil pembangunan negeri Kelantan tu Pok Nik yang usahakan.. Padahal.., kebanyakannya adalah hasil yang disalurkan dari kerajaan Persekutuan..

Tapi Pok Nik tak kira.., dia nak ambik kredit jugak walaupun dia tahu dia tak layak.. Sama lah macam Guan Eng di Penang yang tumpang hasil kerajaan Pusat..

So.., bila gua tengok keadaan macam ni di Kelantan.., dah nampak macam dorang tu "mendewa-dewakan" Pok Nik pulak..

Dan gua teringat satu perkara..., Dulu ada puak PAS kata kalau tengok gambar Pok Nik akan dapat pahala.. Mungkin itulah kegunaan billboard gambar Pok Nik tu kot... Bertuah orang di kelantan yeeee...

Bertani Satu Ibadah? Di Kelantan tu Tembakau banyak laa... 

Kelantan menerajui perubahan Malaysia???? Hohohohoho.. Lawok doh...

Undilah Pahh.. gerenti mu masuk syurgo ambo... Hahahaha...

Hok ni baguh.. Tapi hasilnya guano? Dop napok pun...

Pok Nik suko bagi sedokah.. Hari-hari dia sedokah...

Cucu Pok Nik niii.. Tak cayo gi tanyo Kickdefella..

Hohh.. ni gambar gapo dio pulok??? Menate bewak betull...

7 ulasan :

  1. gambar last sekali memang tak boleh blah hahaha

    BalasPadam
  2. anak khalid samad guna wang zakat biayai pelajaran. pembongkaran di
    http://sel13.com/archives/430

    BalasPadam
  3. MUGA DIA MUKO MANIS, LAWA JUGAK POK NIK NIH....SEBAT TU GAMBA DIO ADO DI SERATA TEPAT DI KLATE...MACAM ARTIS PULAK DOH....MACAM ARTIS PULOK DOH....HA AMBO NAK GELAK SANGAT DIA ADA PAKAI LENCANA ADA GAMBAR MUKO DIA SEDIRI....KAH..KAH..KAH..JENIS ORGHE GAPO DIA NIH..TAK TAHU MALU...DAH JADI MACAM ORGHE TAK BERAPO BETOL PULOK DOH..PULOK DOH....KAH..KAH..KAH...AMBO PON ORGHE KLATE JUGOK TAPI TAK LAH SAPA NAK LETAK GAMBAR POK NIK DALE RUMAH....DARI LETOK MUKA DIO LEBIH BAIK LETAK MUKA SITI KE....LAWA LAH SIKIT....HAK AMBO LUCU SANGAT ADA PUOK-PUOK PAS LETAK GAMBAR POK NIK DALE BANGSAL LEMBU....NAK AMBIK BERKAT LAH GAMAK NYA.....PULOK DOH....KALU TUA TU BUAT CARA TUO JANGE BUAT PERANGAI BUDOK-BUDOK...NI DOK ..KALU BULEH SETIAP TIANG DAN TANAH KOSONG KLATE NAK BOH GAMBA DIO.....HATTA DI SELURUH BATANG POKOK GETAH....KAH..KAH..KAH....PULOK DOH.....

    BalasPadam
  4. Tuk Guru Nik Aziz ni tak boleh jadi pemimpin kerana tidak ada tindakan oleh beliau untuk menangani isu-isu semasa. Baik jadi orang alim saja cukuplah. Tuk Guru ni samalah dengan Mat Jenin, cakap saja tapi tak ada strategi & perancangan. Kata nak laksana hudud, draf dah buat tapi ada masalah. Tak de buat pemurnian. Selain dari buat draf, minta kelulusan. Apa yang Tuk Guru boleh buat dalam mencapai hudud, tak kan duk ceramah saja. Apa yang boleh menjadikan hudud menjadi satu realisasi di Malaysia, Tuk Guru kata nak majorii 2/3. Selain dari itu, apa lagi yang perlu dibuat. Jangan kata kenapa kamu tak buat. Sebab dia, Tuk Guru Pemimpin, saya orang biasa. Tuk Guru Mursidul, saya tak ada apa. Tuk Guru bukan orang biasa, jangan samakan dengan orang biasa. Tuk Guru terlalu menekankan hudud sehingga banyak perkara sunnah lain ditinggalkan atau dibuat secara sambil lewa saja. Saya kecewa dengan Tuk Guru, Prestasi Tuk Guru sebagai pemimpin amat rendah, kalau stail Tuk Guru memimpin saya rasa ramai orang boleh jadi pemimpin. Zaman dah berubah, dulu perang pakai pedang sekarang pakai bom. Cara memerintahpun dah berubah. Mesti jauh kedepan dari orang, bukan ikut semasa saja. Sekali lagi saya kecewa keatas Tuk Guru atas nama pemimpin negeri dan pemimpin agama. Kalau Pope tu memang dia hanya urus agama saja. Takkan pemimpin negeri hanya nak ceramah agama dan jadi Tok Imam sembahyang saja.

    BalasPadam
  5. Biar ada kebebasan suara

    BalasPadam
  6. Ape dosa Tok Guru dgn korang semua?? kata mcam2.. Bile korang nk prgi mnta maaf dgn dia?? korang nie pndai fitnah2 jew.. INSAFLAH..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online