BREAKING NEWS

GEMPAR !!!! Lepas ni tak ada lagi Pendidikan Islam.. Tahniah pencacai DAP..


Tahniah melayu-melayu PAS.., Tahniah melayu-melayu PKR... Lepas Anwar jadi PM nanti, bolehlah anak-anak korang jadi sekular bila tak ada lagi pendidikan Islam di sekolah-sekolah..

Tahniah sekali lagi dari gua... Memang untung Anwar dan kafir DAP dapat pengikut-pengikut bangang macam melayu-melayu Pakatan tu...


Jangan terkejut jika Pakatan Rakyat berjaya mengambil alih kerajaan, perkara pertama yang akan dilakukan ialah menghapuskan matapelajaran Pendidikan Islam daripada semua sekolah kebangsaan dan sekolah jenis kebangsaan. Inilah dakwaan yang dibuat oleh seorang bekas pemimpin DAP Pulau Pinang kepada wakil Utaranews yang menemui beliau semalam.

Menurut bekas pemimpin DAP yang tidak mahu namanya disiarkan ini, sudah ada persetujuan untuk menghapuskan matapelajaran tersebut sebaik sahaja Pakatan Rakyat dapat menubuhkan kerajaan selepas PRU13 nanti.

Sekiranya matapelajaran Pendidikan Islam tidak dihapuskan dari sistem pembelajaran di sekolah rendah dan menengah, matapelajaran agama kaum lain haruslah diserap masuk ke modul pembelajaran sebagai balasan bagi menjamin hak kesamarataan kaum.


BACA KANDUNGAN SELANJUTNYA DISINI...

2 ulasan :

  1. alaaaa...puak2 pas takkan bising punya. depa redha dengan apa je pkr dan dap nak buat..depa kan zuhud..

    hehehe

    BalasPadam
  2. Oleh kerana rakan kafir mereka Dapig, negara islam dan hudud pun Pas boleh buang, inikan pula mata pelajaran islam.
    X ada makna bg Pas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online