BREAKING NEWS

Cencurut cap ROKET memang SUKA makan tahi...

Errr..., inipun gambar hiasan jugak laa...

CENCURUT yang dinanti selama ini, timbul juga ke permukaan untuk memakan TAHI yang kami para blogger lemparkan. Hanya meletakan TAHI sebagai umpan, akhirnya anak beranak Lim melutut menyembah PM dan Timbalannya meminta pertolongan agar dapat menasihatkan kepada blogger pro kerajaan supaya memberhentikan penderaan emosi terhadap keluarganya.

Terbaru di laman sosial sekarang ini, penyokong tegar Pakatan Pembangkang sedang giat berusaha mencuci najis yang dibuat oleh cucu Lim Kit Siang. Mereka menyanggah bahawa foto budak perempuan yang tersebar dalam internet itu bukan lah budak sekolah sebenar yang pernah diraba buah dadanya oleh anak Lim Guan Eng.

Hanya berdasarkan sekeping foto seorang amoi ling lui, penjilat tegar punggung keluarga Lim yang berketurunan Melayu ini sudah tak keruan dan kebingungan. Tanpa meyelidik cerita sebenar apa yang dah berlaku, mereka terus menjatuhkan hukum bahawa cerita raba buah dada ini sebagai satu lagi rekasaya fitnah yang dikarang oleh Umno.

Memang serba melucukan apabila milihat gelagat penjilat tegar bontot Lim Guan Eng (LGE) dan Lim Kit Siang (LKS) ini di laman sosial, mereka bermati-matian mempertahankan maruah kelurga si Dap lakhnat hanya demi seketul tulang, sedangkan amoi yang diraba buah dadanya itu mendapat habuan RM200k untuk spcial treatment penjagaan payu dara.

Bantuan nyawa yang ditagih oleh keluarga ini dari orang ALIM Parti Islam Malaysia (Pas) masih lagi tak kunjung tiba. Sudah pastinya keluarga Lim berharap sangat ularmak besar Pas, Nik Ajis dapat mengeluarkan satu atau dua FATWA khas bagi menutup kemaluan ahli kelurganya yang kini sedang hangat diperkatakan oleh masyarakat umum.


Baca artikel seterusnya dari Wak Jay DISINI...


p/s: Hanya cencurut saja yang kenal bau taik.. Hahahahaha..., memang terbaik la ayat blogger Wak jay tu...

1 ulasan :

  1. Salam Ukhwah, kepada rakan blog yang dihormati, dengan rendah diri saya meminta tuan meng'link'kan blog saya http://unitmediakedah.blogspot.com/ atau lebih dikenali sebagai Media Kedah di blog list tuan untuk tujuan mencambahkan blog pro BN di alam maya.

    Blog ini juga ditubuhkan demi merampas semula Kedah dari tangan Pasrael, kerjasama tuan blog amat dihargai..

    wassalam..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online