BREAKING NEWS

PANAS!!! Wan Azizah akan bertanding di Kepala Batas..


Memang panas berita ni beb.. Panas bukan sebab ada ibupejabat DAP terbakar.., tapi panas sebab Wan Azizah akan bertanding di Parlimen Kepala Batas pada PRU13 akan datang..

Gua dapat info ni dari sumber dalaman PKR di Kepala Batas sendiri.. Dorang kata, PAS tak mampu memang di Parlimen tu jadi biarlah PKR pula rampas kawasan tu dari UMNO/BN.

Memang hebatlah family Anwar Ibrahim ni kann.., semuanya dia nak sapu keliling.. Lepas anak perempuan dia Nurul Nuha dicalonkan untuk bertanding di Nibong Tebal, bini dia pulak akan bertanding di Kepala Batas..

Jadi apa kata puak-puak PAS? Berani ke dorang melawan cakap Anwar kalau DIPERINTAHKAN untuk serahkan kerusi disitu kepada PKR?

Gua yakin, PAS mana berani nak angkat muka bila Anwar bersuara.. Hadi Awang pun tak berani kat Anwar ni beb sebab Anwar sudah pegang telor Mursyidul Am dorang iaitu Nik Aziz..

Lepas ni.., puak-puak pencacai PAS di Kepala Batas cuma tolong pasang poster dengan tolong kempen untuk PKR je lah yee..

Dan unit amal PAS jangan lupa tolong jaga parking dan kutip sampah masa ceramah kempen Wan Azizah di Kepala Batas.. Itu je lah yang puak-puak PAS tu layak punnn.. Hahahaha..

So memang betullah PKR ni dah jadi parti anak beranak.. Anwar di Permatang Pauh, Nurul Izzah di Lembah Pantai, Nuha di Nibong Tebal dan Wan Azizah di Kepala Batas..

Err.., tapi Anwar belum tentu lagi bertanding di Permatang Pauh.. Silap-silap, dia bertanding untuk kerusi Parlimen Penjara Sungai Buloh.. Hahahahahaha...

2 ulasan :

  1. Salam,
    Tak mungkin kot.Rasanya dia kena habis 'edah'dulu sebab letak jawatan MP Permatang Pauh dulu...klau tak silap 'edah'nya 5 tahun.


    anakjati_sgway

    BalasPadam
  2. xkn nye,msti diorg langgar nye edah tu...diorg mane tau pantang larang... bini org pun diorg sebat,ni kn plak benda2 edah cmni...mcm xde je...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online