BREAKING NEWS

Mat Sabu sudah takut.. Cuba rasuah waris kekejaman komunis di Bukit Kepong.


Mat Sabu bersama dengan peguamnya dilihat berkeliaran mencari waris pejuang Bukit Kepong yang mempertahankan Balai Polis Bukit Kepong sehingga titisan darah yang terkhir.

Menurut saksi, Mat Sabu bersama peguam yang dipercayai daripada parti DAP telah mencari-cari waris pejuang yang dianggap pengganas untuk memberi bantuan guaman secara percuma.

Difahamkan pihak waris pejuang Balai Polis Bukit Kepong tidak 'teringin' untuk berjumpa Mat Sabu.

Menurut kata seorang saksi yang juga seorang cucu pejuang Bukit Kepong, "Mat Sabu berjumpa saya untuk menawarkan sesuatu tetapi saya menasihatinya agar 'belah' daripada kawasan Bukit Kepong sebelum sesuatu perkara yang tidak diingini berlaku.

Ini kerana kenyataan Mat Sabu banyak mengguris hati waris pejuang Bukit Kepong.


Baca seterusnya DISINI..

6 ulasan :

  1. Halau aja Pencacai Komunis tu Mat Sabu dari menjejakkan kaki di mana-mana Kampung Melayu yang sayangkan negara dan agama. Anda tidak akan rugi apa-apa kalau hambat Mat Sabu dengan batang penyapu...

    BalasPadam
  2. memula ceramah....lepaih tu tak ingat....then kata media 'putaq alam'....kekononnyer nak menyaman larrr plak...

    tetiba pi johor buat 'tinjauan'....

    kemudian kata apa yg dia cakap kat 'ceramah' tu betoi....bagi plak bukti 'buku'...

    kalau da gitu punyer 'kebenaran'....tunggu apa lagie...pi lah kat mahkamah....saman larrrr....jgn tarik2...jgn tangguh2...bawak 'buku', 'saksi'....bla bla bla...untuk 'fakta' dan 'pembuktian'...

    bila lagi nak 'betoikan' sejarah....dan teruihkan ikut 'citarasa' dan 'kesesuaian' masing2....boleh larr nanti jadi 'criter dongeng' ala versi 'agama PAS' (pelakon)....dan sekutu assabiyyah nya....PKR (pemberi dana) dan kafir harbi DAP (sbg pengarahnya)....

    gilerrr biolll!

    BalasPadam
  3. Halau-halau dia....mat syabu...dia tak ada kerja lain dah...nak cerita pasal ekonomi tak reti...nak cerita pasal perpaduan pon tak reti...Apa yg tahu jadikan PAS sebagai PATI ANGGUK SAJA

    BalasPadam
  4. Ake ake
    amek jangan tak amek!!
    'orang berbudi kita berbahasa..orang memberi kita merasa...'
    aku pun bengang gak..kominis2 tu diberi tanah dan perkampungan dsb bila serah diri walau dibuang daerah..pejuang2 di daerah sendiri ni diberikan apa yer...sikit jer kot.

    Tapi tengok gak. Kalau pr buat kelaku amek!!!!undi ke depa jangan sekali k!

    BalasPadam
  5. lepuk je kepala si lembu gemok tuh bila dia dtg johor..

    BalasPadam
  6. Tuan,
    Laporan polis dah dibuat dan siasatan telah dilakukan dan keterangan dah jelas. Bila lagi hendak didakwa. Jangan dibiarkan keadaan ini menjadi mainan politik. Sengsara dan sakit jiwa rakyat.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online