BREAKING NEWS

Mat Sabu BERLAKON di kubur Mat Indera..


Tu dia aihhh... Korang tengok sendiri gaya Mat Sabu tengah berlakon sedih di depan kubur Mat Indera ala-ala P.Ramlee dalam filem Ibu Mertuaku..

Mat Sabu kata dia adalah penjuang sebenar wira-wira kemerdekaan yang tak diiktiraf kerajaan UMNO/BN.., tapi kenapa baru sekarang dia tau kubur Mat Indera tu wujud..

Maknanya, selama ni Mat Sabu pun tak tau kubur Mat Indera tu ada ke tak.. Dan maknanya, selama ni puak-puak PAS ni tak pernah pun ambik tau pasal Mat Indera tu..

Tapi politik punya pasal.., cerita orang mati pun dorang sanggup korek semula untuk jadikan modal.. Teruk betul puak-puak PAS ni...

12 ulasan :

  1. puak pas ni suka menganggu orang yang dah meninggal dunia..nanti dorang mati dorang rasa pulak macam mana bila dorang kena kutuk kena maki.

    BalasPadam
  2. Sibangsat Mat Suyabu patu dikuburkan sekali.

    BalasPadam
  3. Tak habis2 sanjung komunis..
    Dah takde keje lain ka?

    Masih menunggu ulasan Fucktua HJ Todi & Nik Najis..

    BalasPadam
  4. publisiti.

    cerita khalwat dah lama orang lupa sekarang sebagai timbalan presiden PAS mesti create publisiti.

    Otak kat lutut dah gegar merempit masa BERSIH...tu pasal selalu "con" "fius" dah rosak.

    BalasPadam
  5. ATAS KUBURAN SIAPA SI CELAKA MAT SABUN TU MERATAP...ENTAH ENTAH ATAS KUBURAN CHIN PENG ?JELAS TERSERLAH KEBODOHAN,KEDANGKALAN,KETOLOLAN,DAN KETIDAK MATANGAN MANUSIA YANG BERNAMA MAT SABUN..MAKHLUK LAKNAT YANG DICIPTA ALLAH UNTUK PENGANUT AGAMA PAS....SAYNAG SERIBU KALI SAYANG MAT SABUN DARI DULU DAN KINI TERUS BERPERANGAI BUDAK-BUDAK...KEPADA PENGANUT PAS YANG FANATIK DAN TAKSUB BODOH DENGAN PAS DAN MAT SABU DIBIMBANGI AKAN MENGAMBIL TANAH DARI KUBURAN ITU UNTUK DIJADIKAN AZIMAT DAN TANGKAL ....MALAH MUNGKIN MEREKA AKAN MEMBENTUK TANAH KUBURAN TERSEBUT BERHALA UNTUK DISEMBAH.....INI TAK MUSTAHIL KALAU DAH TERLAMPAU SESAT DAN BODOH.....KEPADA PENGANUT PAS YANG ADA SEDIKIT AKAL TOLONGLAH TINGGALKAN PERJUANGAN PAS YANG MENGARUT DAN SIA-SIA INI....KALAU TAK PUASHATI TOLONG BANGKANG APA YANG AKU KATA.......

    BalasPadam
  6. Lima ekor khadam PAS tu tengah buat apa ye di atas kubur lama tu? nak minta nombor ekor ye atau nak menurun atau juga nak buat ramalan bila PAS akan kecundang nanti....bahlol sungguh penganut PAS ni.sejak dulu sampai sekarang kaum ini terus jadi manusia yang bodoh dan bebal...bahkan tiada akal.ada ke patut kubur yang lama tu diziarahi untuk politik ala-ala budak....sedngkan kubur mak bapak sendiri belum tentu mereka sempat kunjungi kerana sibuk berpolitik sepanjang hayat..ini pula nak pergi menziarahi kubur pengkhianat bangsa (KOMUNIS)..APA JADAHNYA KAUM SESAT NI...tak habis-habis bodoh dan bebal....aku nasihatkan lima ekor lembu PAS tu baliklah dan pergi ziarah kubur mak dan bapak lu dan sedekahkan alfatihah dan doa buat mereka kerana itu lebih afdal dari buat kerja tolol dan sia-sia ..dan kubut tu pun tak pasti kubur siapa....tolol sungguh puak-puak ni.....kepada MAT SABUN aku nasihatkan jadilah seorang bapa dan ayah yang matang agar boleh dijadikan contoh oleh anak-anak kelak dari terus jadi bodoh dan tolol tak tentu pasal.....sampai bila abang mat nak matang.....usah lagi menjatuhkan maruah diri dan keluarga dengan kebebalan yang berpanjangan....TAKBIR..TAKBIR

    BalasPadam
  7. Tahniah! 'lakonan' mantop mat sabu & pengikut2nya ni disaksikan Allah SWT...anu..gahirahnya di akhirat nanti...kalaulah mayat boleh berkata2??!!! gerenti mat indera akan kata.."hang sapa doki mai berlakon sedih di kuboq aku??????"

    BalasPadam
  8. Peergh Mat Sabu ziarah kubur Mat Indera komunis anti tuhan disanjung ko pergi ziarah kubur Mat Libya le di memali sana dah le tabung memali kau kebas harta anak yatim tu....mat libya plak mati katak dalam kubo tu sayup2 dengar suara celako celako celako aku kena tipu

    BalasPadam
  9. Mat, sini mali lah.
    Gua punya bapak, dulu komunis juga la.Itu askar melayu sudah kasi tembak, sekarang itu jirat dia duduk sorang. Lu datang jumpa dia, tentu banyak suka hati.

    BalasPadam
  10. Tengah dok bincang nak bina makam bagi cantik sikit, nak buat dengan batu marmar dan tile yang diimport dari negeri cina.

    Sesiapa yang nak derma boleh lah huluk, kali ini semua derma ada akaun punya, semua derma akan digunakan untuk membuat kubur.

    BalasPadam
  11. Hahaha... Mat sabun gi puja kubur lama nak minta nombor ekor ler, sambil minta kubur lama tu tolong dia beri semangat kurafat supaya dia kebal dengan tomahan dan tipu helah mat sabun kepada rakyat. dia nak sihir rakyat malaysia supaya dengar dan percaya kata2 dia ler kot? Dah kurafat dah mat sabun ni...

    BalasPadam
  12. sejak jatuh motor dan kepala lutut cedera ,mat sabu menjadi tak siuman kerana otaknta terletak kat kepala lutut yg telah di screw tu....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online