BREAKING NEWS

Lagi kafir DAP persendakan Islam.. Apa kata melayu-melayu TOLOL Pakatan?


Nampak sangat kafir Manoharan ni nak persendakan doa umat islam.. Kononnya dia nak samakan Mahkamah Tinggi Jalan Duta tu dengan jamban.. (Rujuk SINI)

Tapi apa kejadahnya nak kaitkan dengan doa umat Islam pulak? Memang kurang ajar wal celaka lah tu..

Gua yakin, nanti mesti ada puak-puak bangang PAS backup keling kafir ni.. Lebai-lebai TOLOL PAS tu akan kata, tak salah kalau kafir pamerkan dan baca doa umat Islam.. Nabi pun tak pernah larang..

Dan yang salah dalam hal ni mestilah dorang tuduh UMNO.. Lepas ni kafir tu bolehlah ambik gambar Quran pulak untuk diletakkan dalam jamban.. Tak salah semua tu kalau kafir buat selagi PAS ada.. Macam HARAM!!!

Apa lagi Hishamuddin... Dengan segala hormatnya dipersilakan bagi AMARAN Terakhir buat kafir DAP tu..


1 ulasan :

  1. camni ke pemimpin dari pakatan? camni nak memerintah negara? sorry la. manusia celaka camni patut kasi humban masuk lubang tandas je sebab dia la syaitan yang nyata!

    menyesal aku undi pkr pru12 lalu. lepas ni tengokla, aku akan bagitau semua ahli keluarga aku yg layak mengundi pasal sikap2 pemimpin pembangkang semua tu!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online