BREAKING NEWS

GEMPAR!!! Rakaman suara Mat Sabu terbukti FITNAH dari UMNO..


Ada sorang yang gua syak penyokong totok PAS ni dah hantar satu email kepada gua semalam.. Katanya, rakaman phonesex Mat Sabu tu adalah fitnah semata-mata..

Dia kenal sangat dengan Mat Sabu dan dia tau Mat Sabu takkan buat benda-benda terlarang macam tu..

Gua malas nak ulas panjang.., korang baca sendiri email dari dia yang menyamakan rakaman suara Mat Sabu dengan video aksi mengentot dari Anwar..

Gua cuma musykil.. Kalau fitnah, kenapa Mat Sabu tak nafi? Kenapa Mat Sabu kata no komen? Dan bila dorang tuduh Najib ada skandal dengan Altantuya dan juga artis ZZ.., tak pulak terfikir dosa pahala yee....

Cer cite... Cer cite...


Pertama, ia dikatakan dirakam sekitar tahun 1994. Masa itu penggunaan handfon belum ada di negara kita. Jadi rakaman tentulah dari talian tetap.

Siapa dan bagaimana rakaman dilakukan? Gunakan pemain kaset di kedua-dua belah pihak? Pemfitnah kena buktikan pula nombor talian tetap yang digunakan.

Kedua, mengenai suara Mat Sabu. Jika wajah Anwar pun boleh direplika dengan make-up di Thailand, inikan suara Mat Sabu. Ramai yang mempunyai suara yang seiras.

Suara penyanyi-penyanyi terkenal seperti P.Pramli, Saloma, Elvis dan lain-lain pun orang boleh ikut, inikan pula suara Mat Sabu. Ramai juga orang boleh tiru suara Samy Vellu dan Chua Soi Lek.

Dengan melakukan demikian mereka berharap untuk mencemarkan imej pemimpin-pemimpin PAS. Mereka berfikir ahli-ahli PAS semua seperti mereka. Suka menuntun dan mendengar hal-hal lucah.

Sebagai seorang muslim dan mukmin bukan sahaja menonton sesuatu yang lucah secara sengaja itu berdosa, apatah lagi menghasilkannya atau menimpan lebih-lebih lagi menyebarkannya adalah sesuatu yang amat berdosa.

Tetapi bagi pencacai UMNO yang jahil agama sendiri lantaran jauhnya diri mereka dari panduan Al-Quran dan Hadith di dalam kehidupan, fitnah sedemikian adalah perkara biasa.

Jadi apa ada heran dengan kisah suara Mat Sabu yang seiras itu? Agaknya budak-budak UMNO ni tak pernah baca Al-Quran?

Surah Al-Buruj. Petikan

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10

12 ulasan :

  1. Ayat Quran kat bawah tu takyah letak lah..PAS suka guna ayat suci utk spin atau konar isu..contohnya dalam ceramah.. guna sepotong ayat, belasah dan makihamun lawan.. mungkin pengirim email dapat berkat dari ceramah2 pas..

    Hakikatnya;
    1. Mat sabu ditangkap bedua-duaan dalam bilik hotel perdana oleh 7 orang pegawai agama termasuk polis.

    2. Kes ditutup sebab ada tangan ghaib arah tutup.

    3. Empat orang pegawai agama antara yg membuat serbuan itu meletak jawatan.

    4. Mat sabu yg ditangkap berkhalwat 'digugurkan' dakwaan kerana mat sabu hanya menghantar barang walaupun dia berdua-duaan dengan isteri orang dalam bilik.

    5. Kes ditutup.. Pemimpin PAS kebal dari undang-undang Islam.

    BalasPadam
  2. abang mat Oh! abang Mat...abang Mat bukan maksum naaaaaa.....!!!!

    BalasPadam
  3. tahun 94 x da hp lg?b0doh btl... p tgk al arqam..tahun 80-an lg dah guna hp..refer buku zabidi mohamed.. aku guna hp zaman 90 alcatel, ada yg boleh tarik signal pengguna lain utk dengar diorang cakap apa..huh..

    BalasPadam
  4. munafik kan puask2 pas ni?

    kena kat depa, fitnah.
    kena kat org lain, tak timbul pulak isu fitnah..

    menjijikkan!

    BalasPadam
  5. hehehe..apa lah sengal sgt mamat pas nie...kan zaman tu dah ada hp...celcom 010 dan atur 011...nmpk sgt nak kencing tak jadi..tu lar buta it lagi....mak suruh belajar agama pi belajar politik kat mat sabun nie...patut ler mat sabun ckp..mcm sabun melekat kat muke dia...hahahahahahahah

    BalasPadam
  6. salam....

    Bila nak anjur solat hajat besar-besaran lagi???

    Dah lama tak dengar solat hajat secara besar-besaran.

    minta buat kat Pmtg Pauh la pulak.

    BalasPadam
  7. ADOI....sedapnya kata budak UMNO tak baca Quran....Excuse Me setau saya ramai kaum keluarga dan teman2 saya dalam UMNO yang fasih membaca alquran.Ada dari kalangan kami pun TAHFIZ bro...tapi kami tak pernah mendabik dada. Bezanya UMNO dan Pas ..UMNO tidak mengunakan ayat2 suci alquran demi kepentingan POLITIK.

    BalasPadam
  8. Sial betul pengirim email nih.. Pembohong besar! Tak takut Tuhan!! tu lah, dah kt dahi dia tertulis perkataan Aku Ahli Syurga, jadi x takut lah berbohong. Bagi ahli Pas, hanya orang di luar Pas sahaja yg berdosa kalau berbohong, tapi si taksub Pas pencacai Mat Sabu x berdosa walau berzina sekali pun.

    Hoi pengirim email bodoh!!

    Aku dulu ahli Pas tegar, laki aku suka tengok web2 sex kt internet! Suka layan sms sex kt handphone!! Itu antara sebab kenapa aku bercerai dgn dia yg enggan bertaubat walau dah berpuluh kali aku tegur dia secara baik!!

    Sial jantan Pas!! Pembohong besar!! Kaki betina!!

    BalasPadam
  9. tang lain ambo tok sir komen. Pasal apa....benda ni doh lamo. cumo ambo nok respon tentang cara rakaman saja. nok dengar atau nok rakam perbualan telefon d talian tetap senang sajo. pastikan anda orang telekom atau orang yang bekerja kontrak atau sedang menjalani latihan praktikal dengan telekom. mereka ni selalu berada dalam ibusawat atau bangunan ibusawat. mula-mula kenalpasti kedudukan sambungan talian yang nok monitor/dengar/rakam di rak panel.pastu cucuklah jack earphone pd slot tertentu atau cucuk pada alat perakam. dahtu masuk keset dan rakamlah mcm biasa. senang-senangpun kena paham jugak pasal jenis ibusawat yang telekom guna samaada neax atau alcatel. kalau ibusawat kota bharu, kubang kerian dan lain-lain yang masih guna ibusawat lama, masih guna lagi neax kalau tak silap. apatah kalau benda ini berlaku tahun 90an lagi senang.terima kasih

    BalasPadam
  10. Alahai bodohnya penyokong PAS. Peralatan in-line wiretapping dah ada semenjak 1890 la bodoh. Tak perlu pekerja telekom pun. Asalkan sanggup pasang kat line telepon yang tergantung kat luar rumah orang dah cukup. Start 1990 pun benda tu dah boleh order dari luar negeri (dengan syarat lepas masa lalu Kastam la). Aku masa umur 17 tahun pun dah ada satu yang abang sepupu aku beli masa kat UK. Masa tu tahun 1993.

    BalasPadam
  11. Inilah perangai puak PAS (Pengikut Ambiga Sreevenasan). Kalau orang semua tak betul..kena batang hidung sendiri semua fitnah. Dah tak tau beza dosa pahala. Macam Ketua Penipu Si Aljuburi..macam nak tercabut gigi berceramah konon akan berjuang hingga ke titisan darah yang terakhir...puiiii! minta darah setitik untuk DNA takut, suruh bersumpah taknak, bicara bertangguh2. Macam2 petunjuk Tuhan bagi dah..tapi geng2 PAS jahanam ni mana nak percaya dan nampak. Hatinya dah dibutakankan Tuhan.
    Oh ya..lupa plak..manalah dia orang ni takut dosa pahala...sebabnya Nik Aziz yang Sesat Lagi Menyesatkan boleh memberikan keampunan dan tiket masuk syurga...
    Terjunla kau dengan labu2nya pemuda PAS bodoh, bahalul!

    BalasPadam
  12. KALAU MAT SABUN TAK BERSALAH DAN TAK LAKUKAN KERJA BUDAK TU....SILA SAMAN SIAPA YANG BUAT CERITA ITU.....INI TIDAK ASYIK NAFI SAHAJA...SEOLAH-OLAH PERKARA ITU DIA MEMANG BUAT......AKU TENGOK MUKA MAT SABUN NI PUN MACAM MUKA BURIT....KAKI JUBOR...ATAU PUN PUAK PAUK PAS BUAT SEMBAHYANG HAJAT UNTUK ALLAH TUNJUK KEBENARAN.....ATAU PUN YANG PALIUNG AFDAL SURUH ULAMA CELAKA MERANGKAP WALI SELIPAR TOLONG DOAKAN AGAT MANUSIA YANG BUAT FITNAH KAT MAT SABUN PECAH PERUTNYA.......

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online