BREAKING NEWS

Dr MiM buat gila lagi.. Pendedahan bukti Anwar hilang pada 13 Januari..


Seperti yang kita ketahui, Anwar Ibrahim adalah pengguna twitter tegar yang sangat kerap bertweet melayan twitter serta forwardkan inti blog dan media yang memihak diri beliau.

Tweet Anwar Ibrahim menggunakan sistem 'Selective Tweets' yang akan forwardkan mesej di dalam twitter secara automatik ke dalam Facebook seseorang.

Yang peculiar nya, seperti isu Anwar hilang 2 jam yang tidak terjawap oleh Anwar dan Rafizi Ramli, MiM mendapati bahawa Anwar Ibrahim juga 'hilang' dari social networking pada 12hb Januari 2011 sehingga ke pagi 13 Januari 2011!

Anwar Ibrahim 'hilang' hampir 17 jam daripada Facebook dan selective tweets!

Dan jika video pertama adalah disekitar Kuala Lumpur, video kedua pula adalah di Bangkok iaitu 1,178 km perjalanan kapalterbang dari Kuala Lumpur! Sudah tentu masa yang di ambil lebih lama. Rujuk di bawah :-





Baca pendedahan seterusnya di blog Dr MiM..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online