BREAKING NEWS

BODOHNYA blogger Pakatan niii....


Kenapalah bodoh sangat blogger Pakatan yang sekor ni yee.. Dengar nama macam cerdik.., Yusuf Al Siddique Suratman.., tapi rupanya tolol banget..

Mesti kawan-kawan dia tak nak mengaku geng lepas ni bila sedar kebodohan yang ada pada dia.. Takut berjangkit beb..

Macam mana tak bodoh.., Tugu Negara dengan Tugu Peringatan Perang Dunia pun dia tak tahu beza.. Lepas tu ada hati nak spin dan combine kan gambar kedua-duanya untuk buat cerita politik haprak hentam kerajaan..

Tak ke bodoh namanya tu? Patutlah Pakatan susah nak menang lawan UMNO/BN.., rupanya cyberkaldai dorang semuanya bangang melantun-lantun..

Korang cuba tengok gambar Tugu Negara ni...


Dan juga gambar yang ni...


Korang pun tau 2-2 tu adalah gambar berbeza kann.. Tapi si blogger tolol Pakatan tu nak spin kata ia gambar yang sama.. Siap dia meroyan maki hamun kerajaan kononnya suruh Allah bagi rahmat pada orang British..

Yang bestnya, blogger Pakatan yang suam-suam tu ingat semua orang tolol macam dia. Mungkin pembaca blog dia memang bangang.. Sebab tu lah selalu kena tipu dengan mamat tu..

Untuk pencerahan kepada pembaca blog gua yang cerdik semua.., gambar yang memula tu adalah Tugu Negara untuk memperingati prajurit-prajurit kita yang gugur mempertahankan negara..



Dan gambar yang ada nama-nama omputeh tu pulak adalah Tugu Peringatan Negara bagi memperingati mereka-mereka yang mati semasa perang dunia pertama dan perang dunia kedua..



So.., nampak tak betapa bodohnya blogger Pakatan tu yang cuba nak tipu pembaca blog dia.. Gua sebenarnya kesian kat dorang sebab dah desperate sangat nak backup Mat Sabu dalam isu komunis..

Akibat terlampau fikir banyak sangat.., sebab tu lah dorang jadi tiga suku sampai sanggup menipu.. Lagipun.., apa sangatlah fikir guna lutut macam puak-puak Pakatan tu ye tak?

Tu yang nampak sangat kurang cerdiknya.. Hahahahaha...

p/s: Kalau korang nak gelakkan dia atau maki hamun ke apa.., bolehlah klik SINI.. 

4 ulasan :

  1. AUWWW ... Yusuf Al Siddique Suratman ... AUWWW ... I tak tau la dua-dua tu TUGU YANG BERBEZA ...

    AUWWW ... Jangan Marah I ... AUWWW ... AUWWW ... AUWWW ...

    BANGANG PUNYA BLOGGER PEMBANGKANG! ...

    BalasPadam
  2. alaaa...pernah ke milosuam tu bijak? pernah ke?
    takkan lupa isu tisu terbang kot? wakakakakakaka

    BalasPadam
  3. Salam Tuan MPP,

    Tidak perlu bagi kita mencaci cerca puak puak Pakatan Haram ini dengan banyak, ini menghabiskan hayat battery IPad dengan sia sia.

    Golongan puak yang Kepala mereka telah di lumuri oleh bekalan Indah Water dari saluran kumbahan pencernaan Al-Jub @ Anuwar telah berjaya membisulkan fakta2 jelas, nyata, jitu Dan kukuh.

    Kebodohan mereka sehingga menjilat jari...terpapar melalui adegan adegan politikus yang meloyakan memuntahkan nanah Bisul yang meruap ruap masak.


    Setiap Kali pembangkang bersuara...lihat Dan teliti rajah Dan Gerak Geri mereka...penuh dengan Muslihat Jijik Terpesong dari landasan.

    Membaca komentar dari blog mereka ini ...kita Sudah dapat menghidu sejauh manakah fikiran yang berasaskan Limpahan Pepejal Indah Water hasil didikan Al-Jub @ Anuwar!


    ARK2

    BalasPadam
  4. MEMANG BENAR DALAM PAKATAN TIADA SEEKOR PUN PEMIMPIN DAN KAUM MEREKA YANG CERDIK.....SEMUANYA BODOH DAN SEBAB ITULAH ALLAH TIDAK MENGIZINKAN MANUSIA BODOH UNTUK JADI PEMERINTAH....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online