BREAKING NEWS

TERGEMPAR!!! Siapa terima bonus raya RM 500 dari Najib adalah PENGEMIS !!!


Korang jangan terkejut bila baca tajuk artikel ni.. Itulah yang puak-puak Pakatan kata pada para penjawat awam dan juga mereka-mereka yang bakal terima bonus raya yang berjumlah RM500..

Satu kelab menyokong Anwar didalam Fesbuk dengan bangganya kata penerima duit bonus raya dari kerajaan tu macam PENGEMIS.. Anak sapa lah agaknya yang kurang ajar sangat tu yee..?

Itulah jadinya kalau menyokong manusia bangsat macam Anwar.. Perangai dorang pun dah jadi serupa bangsat macam Anwar jugak..


Sepatutnya puak-puak tu bersyukur pasal penjawat awam yang sokong Pakatan Haram pun dapat bonus raya jugak.. Ini tak.., dengki punya pasal, bangang dorang pun mulalah terserlah...

Gua kesian kepada semua penjawat awam di Malaysia ni.. Tak pasal-pasal je kena cop sebagai PENGEMIS dengan puak-puak Pakatan hanya kerana terima duit bonus raya dari Najib..

Inilah bukti puak-puak penyokong Anwar memang bermentaliti low class.. Pasal tu lah asyik kena kencing dengan Anwar je..

Lembu pun lagi cerdik dari puak-puak tu rasanya....

12 ulasan :

  1. maksud dia pengemis adalah kepada penjawat awam yang menyokong pembangkang.yelah dahlah menyokong pembangkang,tak tahu malu pulak tu meminta duit bonus daripada najib.memang sah pengemis dorang tu.

    penjawat awam yang menyokong kerajaan tak termasuk kategori pengemis sebab tu memang hadiah untuk dorang.hadiah dari Najib untuk orang sendiri.

    BalasPadam
  2. Lebih baik jd pengemis daripada 24 jam jd penjilat bontot al juburi peliwat & pembalon chinadoll!!!

    BalasPadam
  3. Itu hak pekerja awam. kerjaan bertanggungjawab untuk memberi bonus. tiada siapa pun mengemis. kalau dok semban gderas tanyalah pakatan boleh bagi ke 2 bulan bonus kat semua kakitangan awam> di negeri memerintah pakatan pun dok bangkrap? Podaaaaaaaa.....sivaji the bos kepala hotak dia...

    BalasPadam
  4. Penyokong AI yang TAK MAHU RM500 tu boleh isu borang dan channelkan duit ni ke SOMALIA.

    Sebab, temolok mereka pun dah penuh dengan dana Anwar Ibrahim dan tak perlu dari Kerajaan. Lebih Elok kalau berambus sahaja dari kerja dengan Kerajaan yang tak disukai.

    Tunggu sampai kuching bertandok bila Anwar jadi PM baru kerja dengan dia.

    Buat waktu tu jangan buat DOSA KERING..Puasa je lah..Puasa tu pun tak tahu betul ke tidak lagi. Mahasabah diri sendiri dan belajarlah BERSYUKUR..tak payahlah nak Belajar Bersajak atau bersyair nak jadi SASTRAWAN, belajar basic dulu.. berSyukur atas segala kurniaan Illahi.

    BalasPadam
  5. da 'pengemis' plak da...(masa 'pelacur'...org asing...orang gila yang mati hidup balik lepas tu ilang plak ingatan sekejap....tu tak masuk lagi 'kembaq' yang sorang kena 'tembak'...yang sorang lagi kena langgar lepaih tu tak pasti plak keta apa yang langgar...bla bla bla...) kemain plak depa 'angkat'....sampai terserlah penipuan...kebengapan....

    yang depa 'meronda2' kat jalan2 KL hanya sbb nak antaq memo yang 'terlupa' nak antaq kat agong tu panggil apa plak...?

    yang depa asik mintak rakyat majoriti sokong depa sampai melalak2...melolong2...tu plak panggil apa..?

    yang skit2 nak tarik perhatian negara2 luar mintak simpati sampai tak henti2 tu plak nak panggil apa..?

    dan bla bla bla....

    n by the way...apa lah sgt label yang diberikan oleh depa yang 'giler talak'....tak 'sedaq diri'....tak malu...bla bla bla ni....

    hanya untuk dapatkan perhatian ja....sadisss sungguh...

    giler biolll!

    BalasPadam
  6. Untuk penyokong pembangkang yang terima Duit dari kerajaan Zalim dan rasuah tolong masukkan kepada No akaun ini4637-4554-0007.Bank Isle.

    BalasPadam
  7. PEMBANGKANG MENGEMIS SAMPAI KELUAR NEGARA MINTAK DANA ITU INI TAK LAK DISOALKAN....

    BANGANG.............

    BalasPadam
  8. Inilah dinamakan org yg TAK BERSYUKUR atas rezeki yg diterima. Awas mulut anda kalau bercakap di bulan Ramadhan yg muia ini, Jangan sampai anda bener2 menjadi pengemis satu hari nanti.

    BalasPadam
  9. Bodoh punya olang..lu olang tak amu kasik wa la..masuk dalam wa punya akaun..muhahaha..

    BalasPadam
  10. hj hadi cakap makan duit pemberian org umno itu haram.jadi macam mana dgn geng2 pakatan yg jd "pengintip" dalam sektor kerajaan tue...

    BalasPadam
  11. Assalam Bro

    PRU nanti undi BN kita tenguk siapa yang jadfi pengemis lepas ni

    BalasPadam
  12. Saudara sesama Islam, yang mengatakan bahawa kakitangan kerajaan adalah pengemis kerana menerima bonus dari kerajaan adlah orang yg rendah akhlak dan hitam hatinya...Den ghaso tak yah layan dan doakan semoga dio sedar akan kesalananya tu..Untuk Den, kau katolah apo punk yg ponting, duit tu boleh digunokan untuk tujuan kebaikan. Kalau yg mengatokan duit tu 'coleh gigi' di ajo, Den syorkan sedokahkan jumlah yg coleh gigi tu kek masjid ko,..dapek jugak pahalo..dari mengato orang tak tontu pasal. apo-apo pun Den bersyukur kerana Allah telah memberikan rezeki ..tu dan terimo kasih kepada yg membori....!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online