BREAKING NEWS

PANAS!!! Tian Chua pun BERPUASA di Bulan Ramadhan..


Puak-puak Pakatan mesti histeria bila tau YB kafir pujaan dorang ni berpuasa di bulan Ramadhan..

Dan penganut-penganut PAS mesti kata Tian Chua ni dah terima hidayah dari Tuhan disebabkan berkat DAKWAH oleh Nik Aziz..

Bagi gua pulak..., puasa Tian Chua tu kalau setakat nak menunjuk-nunjuk dan main wayang Islamik didepan orang melayu.., baik tak payah...

Jangan sampai gua kata Tian Chua ni mempolitikkan ibadah puasa untuk cari sokongan orang Islam..

Dah nama pun orang politik.., kafir pulak tu... Tian Chua jangan mempermainkan ibadah puasa untuk kepentingan peribadi... Nampak sangat nak tarik undi Melayu....

5 ulasan :

  1. Tian Chua bukan berpuasa tetapi "Mogok Lapar"

    BalasPadam
  2. iyelatuu lepas tu bebuka ngan juadah istimewa pujaan hati.... babi golek!

    BalasPadam
  3. ha...ha...yamsengggg

    BalasPadam
  4. Kita orang Islam sanggup melihat Islam di permain-mainkan oleh orang bukan Islam untuk kepentingan politik mereka.Mereka akan sanggup melakukan apa saja ibadah umat Islam asalkan kehendak mereka tercapai. Allah berfirman dalam surah al-Kafiruun ayat 6 : " Lakum dinukum waliyadiin" maksudnya : " Bagi kamu agama kamu dan bagi ku agama ku" . Jangan biarkan mereka mempermain-mainkan agama kita.

    BalasPadam
  5. ya.... tanpa nama 2:39 kalau ikut hati mau saja kita tempeleng cina hindu yang selama ini dok mempermaiankan ibadat khusus orang islam, tapi apakan daya selepas PRU 12, cina dan hindu ini telah mendapat pembelaan yang sungguh baik drp puak pakatan haprak. Mereka membela DAP melebihi mereka membela islam. mereka membela ambiga melebihi mereka membela seorang Nabi. Malah mereka ada yg snggup mati demi Karpal Sing. Ajaran agama manakah mereka ini? .......... Allah akan dtgkan ketentuan kpd mereka diakhirat nanti.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online