BREAKING NEWS

Laporan Polis keatas Mat Sabu komunis..


Ketua Pemuda BN Parlimen Pagoh, Ismail Mohamed telah membuat satu laporan polis di Balai Polis Pagoh, Muar, Johor berhubung kenyataan Mat Sabu yang mengatakan komunis adalah pejuang kemerdekaan.

Dalam laporan itu, Ismail berkata kenyataan Mat Sabu itu menunjukkan beliau tidak sensitif dan ketandusan idea demi kesinambungan politik murahan pakatan pembangkang sehingga menidakkan kebenaran.

Pemimpin PAS itu didakwa menyifatkan Muhammad Indera, lelaki Melayu yang bersekongkol dengan Goh Peng Tun dan 200 anggota komunis, adalah hero sebenar, bukannya 25 anggota polis serta keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan di balai polis Bukit Kepong.



p/s: Padan Muka Mat Sabu. Jom kita ramai-ramai buat laporan Polis supaya telor Hisham kembali timbul untuk ambil tindakan..

2 ulasan :

  1. Mat Indera komunis Melayu fikir mudah sangat nak kawal 200 cina komunis ketika menyerang balai polis kecil itu. Asal tujuan adalah menggertak dan akhirnya menawan balai itu tanpa tembakan atau pembunuhan. Tidak disangka anggota polis serta keluarga sanggup berkorban bukan untuk penjajah tetapi untuk keselamatan kampung. Emosi memain peranan di mana gerombolan komunis menembak dan akhirnya membakar serta membunuh hampir kesemuanya anggota polis dan juga orang awam. Kemudian kesemuanya Lari balik dalam hutan termasuklah Mat Indera. Mat Indera menyesal dan dihukum akhirnya.

    BalasPadam
  2. buat report polis banyak2 tapi kalau polis dan KDN xnak ambik tindakan tak guna juga. tu kes BERSIH apa jadi? ambiga sampai sekarang masih bebas berkeliaran diatas muka bumi.

    yang eloknya kita sendiri ambik tindakan. ramai ramai belasah mat sabu barulah polis dan KDN buka mata.

    kalau x dorang buat tak reti jeeeee

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online