BREAKING NEWS

KANTOIIII !!!! Jabatan Kimia Malaysia pakai Sijil Photoshop???


Hari ni, geng Anwar Ibrahim dimalukan dengan penampilan Ketua Jabatan Kimia Lin Boon Koon yang menunjukkan surat bukti bahawa Jabatan Kimia ini adalah sah dan diakui oleh pihak antarabangsa.

Semalam Pakar DNA upahan Anwar, Dr Brian McDonald mempersoalkan mengenai kelayakan makmal ujikaji DNA Jabatan Kimia yang tidak diakreditasi dengan pensijilan ISO17025.

Sijil tu katanya dikeluarkan oleh American Society of Crime Laboratories Directors (ASCLD).

Tanpa disangka hari ni, sijil tersebut ditunjukkan kepada mahkamah. Apa lagi.., meroyanlah puak-puak Anwar bila terbukti dorang tu KANTOIII...


Gua ucapkan syabas pada Pihak pendakwa yang telah membuktikan bahawa macai Anwar semalam ternyata tidak berasas dan bohong semata-mata..

Dan macam biasa.., puak-puak lembu Pakatan mulalah spin isu kata Sijil pengiktirafan yang Jabatan Kimia tunjuk tu adalah hasil kerja photoshop...

Dia tak tahu ke Sijil tu memang SAH dan DIPERAKUI oleh ASCLD...? Sebagai rujukan.., korang semua boleh tengok kat laman web ASCLD sendiri DISINI..

Memang bangang wal tolol puak-puak lembu peragut rumput Anwar tu semua.. Benda photoshop boleh dibawa sebagai bukti dalam mahkamah?? Apa kejadahnya pembohongan puak ni cuba buat?

Korang cuba baca KAT SINI.. Konpiden je dia tuduh padahal terserlah sangat kebangangan dia yang berselindung disebalik tempurung lutut tu..


Kesian betul.. Blogger ni lah yang Husam bayar RM berjuta kononnya untuk buat kerja psywar.. Tapi Husam tak nampak.., yang dia upah tu bukannya blogger..., dia sebenarnya adalah LEMBU !!!

Bulan puasa rupanya dah menjadikan blogger-blogger Pakatan lemah fikiran untuk berfikir.. Ye lahh.., bila setan kena ikat, dorang pun blur lah.. Dorang kan kamceng dengan setan...

Jom kita gelakkan blogger penjilat Anwar tu secara berkumpulan... Muahahahahahahaha....

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online