BREAKING NEWS

HOT BERGAMBAR!!! Cium Kaki Nik Aziz..???


Selama ni gua tercari-cari gambar yang paling sesuai untuk membuktikan bahawa pengikut PAS ni amat taksub kepada Nik Aziz.. Dan akhirnya.., di bulan mulia Ramadhan ni, gua jumpa juga...

Bila tengok gambar ni nanti, korang nilaikan lah sama ada pengikut PAS ni taksub atau hormat pada orang tua? Pada pandangan gua.., sifat taksub tu lebih terserlah..

Yang gua musykil.., Pok Nik tu bukanlah uzur.., dia jugak bukan kurang upaya.., jadi takkan teruk sangat sampaikan kena sarungkan kasut ke kaki dia?


Gua berani cakap.., nak tolong sarungkan kasut ke kaki ibu dan ayah kita yang dah tua pun tak ramai yang boleh buat.. Tapi untuk sarungkan kasut Nik Aziz, ada penganut agama PAS yang sanggup buat..

Sebab apa? Sebab wala' dan taksub melampau lahh.. Dan juga kerana dorang anggap Pok Nik tu sebagai wali dan ulamak pewaris nabi..

Dulu ada satu cerita yang disampaikan oleh Nik Aziz pada wartawan.. Dia kata, ada pengikut PAS dah curi selipar dia sebab dipercayai ada karamah/berkat..

Gua tak tipu pasal ni beb.. Kalau tak percaya, korang boleh tanya pada Nik Aziz sendiri...

So.., jangan heranlah kalau ada pengikut PAS yang taksub melampau sampai Nik Aziz nak pakai kasut pun terpaksa disarungkan.. Silap haribulan.., ada yang sanggup "cium kaki" Pok Nik tu..

Jadi.., gua nasihatkan kepada korang dan diri gua sendiri.., janganlah terlampau taksub sesama manusia.

Jangan sangka tiket syurga boleh diperolehi dengan hanya sarungkan kasut dan mencium tangan orang tua yang mengaku ulamak.

Dia sendiri pun tak tau lagi untung nasibnya di SANA nanti...

4 ulasan :

  1. Wally selipor la bro....sejak dari dulu lagi...

    BalasPadam
  2. dalam mengamatan akula mamat ni mesti simpan kasut nik ajis ni sebab klau tak masakan dia sarungkan....huh anak sapa la ni...berebut-rebut lagi yang taksuban nak buat mcm mamat ni.

    BalasPadam
  3. Patutla al jubs panggil pork nik najis wali selipau

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online