BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] PARIAH jadi kepala TAKBIR di demonstrasi BERSIH!!


PAS terbukti hanya mampu jadi pencacai taraf liPAS kepada kafir-kafir laknatullah saja dalam politik Malaysia sekarang ni...

Dulu bukan main dorang kata nak buat negara Islam, tapi bila Kit Siang dan Karpal Singh dah picit telor Nik Aziz, terus PAS tukar perjuangkan jadi negara berkebajikan..

Lepas tu..., dulu PAS mengepalai setiap demonstrasi kononnya nak menentang kerajaan zalim, tup-tup sekarang ni kafir pulak jadi kepala demonstrasi sambil dibontoti oleh juak-juak PAS..

Korang tengok je video kat bawah ni sebagai bukti....



Walawehhhh.... Keling Pariah pun boleh jadi kepala "JIHAD" PAS laaa... Keling suruh takbir..., juak-juak PAS pun macam orang tolol terus bertakbir...

Zaman Rasulullah saw dulu, baginda mengepalai umat islam Makkah dan Madinah berperang dengan kafir... Tapi zaman sekarang, umat baginda dikalangan PAS berperang dengan pemimpin Islam dengan dikepalai oleh kafir laknatullah...

Memang jelas sikap TOLOL puak-puak PAS... Makin hari dorang jadi semakin tolol hinggakan yang baik dorang nampak buruk, dan buruk dorang anggap baik..

Inilah akibatnya bila terlampau sibuk baca Qunut Nazilah tapi lupa untuk baca doa penerang hati..

Hasilnya, perut dorang makin busuk dengan dendam terhadap kerajaan hinggakan dorang jadi buta terhadap musuh yang nyata iaitu kafir laknatullah.

3 ulasan :

  1. puak pas ni bukan saja musuh negara tapi dorang ni musuh umat islam sebenarnya...dorang ni dah macam orang yahudi..hanya rasa dorang je yang layak masuk syorga.

    BalasPadam
  2. SILAP TU BROO..DIA AJAK TAKEBEER!
    LEPAS PENAT HAUS MESTI LA NAK PEKENE 2, 3 BOTOL BEER BARU ADE PAWER! KEHKEHKEH

    TAKEBEER!! TAKEBEER!! TAKEBEER!!

    BalasPadam
  3. Pemimpin Islam PR amat toleransi kepada bukan Islam. Dalam kes kuil yang dicadang hendak dibina dekat perumahan penduduk Islam Seksyen 23, pemimpin PR tidak ambil peduli bantahan penduduk. Bila penduduk buat protes bawa kepala lembu Ogos 2009 yang dipersalahkan UMNO. Demo itu dibantah pembangkang konon bawa kepala lembu hina agama Hindu. Sebuah filem dokumentari "Tauke Mancis dan Minyak Tumpah" telah diterbitkan pada tahun 2010 konon hendak menujukkan betapa ekstrim orang Melayu buat demonstrasi kepala lembu kerana membantah kuil Hindu. Tetapi mereka lupa masalah serius seperti ugutan, gangguan ketenteraman, buat perarakan bawa patung lebih mengganggu penduduk Islam berhampiran kuil haram di Seksyen 19. Salahkah penduduk 23 membantah kuil seperti itu pindah kekawasan mereka?.Yb Khalid Samad dan YB Adun Puan Rodziah menyalahkan UMNO untuk menutup kesilapan mereka sendiri. Kenapa mereka langsung tidak menyalahkan pengujung kuil dari kawasan lain menceroboh tanah milik PKNS di Seksyen 19? Tapak itu untuk 16 unit rumah seperti dalam pelan asal Seksyen 19. Kuil asal kecil sebesar tandas diperbesarkan depan mata penduduk tanpa kebenaran PBT. Bantahan penduduk Islam tidak dipedulikan. Janji wakil rakyat PR hendak selesaikan masalah penduduk belum ada perubahan. Wakil Rakyat Shah Alam berjanji kepada penduduk masalah pemindahan kuil ke Seksyen 23 bersebelahan Nitto denko selesai November 2010 tetapi hingga hari ini kuil masih disitu juga. Pada Disember 2007 BN sudah arahkan kuil pindah ke Seksyen 22 tetapi pemindahan dibatalkan pemimnpin PR April 2008 dengan alasan tapak itu jauh kedalam. Penduduk terpaksa mohon campur tangan NGO Jan 2009 bila gangguan kuil jadi kronik tapi bantuan NGO Islam juga Khalid Samad tuduh provokasi UMNO. Sampai bila penduduk boleh bersabar jika pemimpin Islam terlalu bertoleransi dengan bukan Islam? Kedua-dua YB Shah Alam sering salahkan UMNO tetapi mereka sendiri masih gagal selesaikan isu kuil haram itu. Sidang Dun Selangor Rabu 13 Jun 2011, adun DAP buat usul semua rumah ibadat yang dibina sebelum 2008 tidak akan dirobohkan. Jika kuil Seksyen 19 tidak dirobohkan masalah penduduk tidak akan selesai sampai bila-bila. Yang untung puak Hindu tapak baru di Seksyen 23 mereka dapat, tapak lama di Seksyen 19 mereka mahu kekalkan.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online