BREAKING NEWS

TERKINI !!! Nik Aziz SERU rakyat LAWAN POLIS. [VIDEO INSIDE]



Kata Nik Aziz, tidak timbul beliau melarikan diri kerana dia sudah menegaskan himpunan Bersih itu HALAL dan perlu disertai oleh orang ramai untuk menuntut pilihan raya bersih dan adil di negara ini.

"Himpunan itu atau demostrasi itu sama dengan kita berjemaah dalam melalukan ibadat," katanya.

Baginya himpunan untuk menuntut supaya pilihan raya diadakan dengan adil sangat perlu kerana keadilan itu tidak pernah dirasai sendiri oleh beliau.

"Setiap kali saya serta pilihan raya, saya tidak merasakan ia adil, tetapi selalu berat sebelah," katanya.

Dengan penjelasan itu tidak timbul kalau Menteri Besar Kelantan itu sengaja melarikan diri bagi mengelakkan daripada menghadiri himpunan terbesar tahun ini.

Nik Aziz sekali lagi menyeru supaya orang ramai menghadirinya tanpa merasa takut dan gerun kepada polis.


"Yang menangkap (polis) orang yang kena tangkap pun orang. Semuanya akan menghadap Allah," tegasnya.

Apa yang hendak disampaikan bahawa tindakan polis itu bukan sesuatu yang perlu ditakut dan menjadi halangan kerana semua pihak ada tanggungjawab dan tugas masing-masing dan akan berhadapan dengan Allah s.w.t.

Sama ada apakah polis benar atau orang ramai salah kerana menghadiri himpunan itu Allah yang akan menentukan. - Hrkh







5 ulasan :

  1. Tok Guru dah kata buat apa pun PAS menang juga.Dah 20 thn perintah.Jadi kenapa nak sokong demo BERSIH.Tak payah berdemola!

    BalasPadam
  2. Hehehe...pandai poknik berlakon sedeh tak dapat hadir bersih. Macam lah tak boleh tangguh. PR kan biasa tangguh tangguh. Lagi satu, bukankah dalam gambar hari tu poknik yang kasi duit kat tangan orang asli masa prk galas? Hehehe... buat2 lupa pulak.

    Aisey...orang pergi jumaat/haji tu buat ibadah. Janganlah nak samakan dengan demo yg menganggu business dan ketenteraman org lain.

    BalasPadam
  3. memang semuanya menghadap Allah..baik nik aziz atau si keling hindu tu.

    tapi boleh nik aziz ni nak menjawap depan Allah nanti bila dia ditanya tentang penyelewengan akidah yang dibuatnya.merusuh disamakan dengan ibadah berjemaah.sampai ramai orang pas mati sesat.

    dan boleh ke kawan keling dia tu bagi syafaat pada orang tua ni nanti? aku cakap bodoh karang merajuk orang tua ni. tapi itulah hakikatnya.

    orang yang beriya mahu merusuh nanti adalah orang yang bertuhankan nafsu dan berkiblatkan panji kafir dan syaitan laknatullah

    BalasPadam
  4. Nik Aziz kata Pilihanraya tak adil..gila apa orang tua ni dia Dah Lama Dah jadi Menteri Besar Kelantan tu apa..Adakah pengundi Hantu yang calonkan dia. Dulu bukan main lagi kata Tun Mahathir Dah lama Dah ..sekarang apa jadi awak tu dah nyanyok pun tak lepas jawatan...makan gaji buta.Sorry lah to say Nyanyok but its reality what you preach its scarry Dunia Dah Nak Kiamat agaknya...gi oversea to escape from ISA...tak payah balik Malaysia Aman ...Kami.Enjoy your vacation Nik Aziz while penyokong you BERSHIT.

    BalasPadam
  5. Baling tahi sorok tangan, tangan tetap bau,itulah nik ajisn

    Aku rasa nik ajis akan kena serangan jantung pulang dari luar negara nanti setelah melihat ceramah Ustaz Abdullah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online