BREAKING NEWS

PDRM.., susah sangat ke nak BUNUH Anwar Ibrahim tu?


Kalau betullah Polis Malaysia memang nak bunuh Anwar Ibrahim.., gua berani kata bahawa Polis Malaysia memang Cap Ayam..

Polis Malaysia memang cikai sebab tak mampu nak hapuskan sorang manusia biasa macam Anwar. Dari zaman Rahim Noor.., sampailah ke zaman sekarang.., Polis Malaysia still tak mampu nak apa-apakan Anwar..

Gua pun dah muak dengar..., memanjang miss ataupun nyaris-nyaris Mat Bontot tu mati akibat cubaan bunuh dari Polis.. Koman sungguh Polis kita buat kerja...

Racun ARSENIK pun tak berkesan.., suntik HIV pun tak mati.., terajang bagi patah pinggang pun still OK.., dan yang paling baru, tembak pulak dengan gas pemedih mata.. Itupun TAK KENA!!

Apalah "teruknya" Polis Malaysia ni hah? Susah sangat ke nak bunuh Anwar tu?

Botak Chin.., Bentong Kali.., Al Maunah dan Geng M-16 senang-senang pulak Polis kita tumbangkan.. Takkan Anwar sorang pun tak mampu Polis habiskan?

Mana Ketua Polis Negara? Gua nak penjelasan segera!!!



PKR menuduh polis cuba membunuh Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa Himpunan Bersih 2.0 di ibu negara pada 9 Julai lalu.

Pemimpin parti itu berkata anggota pasukan keselamatan telah melepaskan gas pemedih mata ke arah sebuah terowong di mana ketua pembangkang dan peserta Himpunan Bersih 2.0 berkumpul.

Mereka mendakwa polis telah menyasarkan tembakan gas pemedih mata untuk membunuh Anwar yang mana beliau dilindungi pegawai peribadinya sehingga mengalami kecederaan teruk di muka dan menghancurkan tulang pipi.

“Mereka (polis) menyasarkan tembakan itu ke arah kepala dan ia jika terkena boleh terbunuh. Kami mahu perkara ini diklasifikasikan sebagai cubaan membunuh,” kata naib presiden N. Surendran yang menemani pengawal peribadi Anwar, Fayyadh Afiq Albakqry membuat laporan polis di Balas Polis Dang Wangi di sini.

Selain Surendran, turut menemani Fayyadh ialah Ahli Parlimen Subang R. Sivarasa dan beberapa peguam PKR selepas dibenarkan keluar daripada hospital. - MalaysianInsider

1 ulasan :

  1. aku takut org dia yg nak bunuh anuar ni, sebab pemimpin yg mati kena bunuh boleh dispin jadi syuhadah dari mati reput dalam jail pasal melawat depan belakang tu. polis perlu guard dia bebaik. anuar yg bernyawa tu liability bagi PR dari anuar yg mati sebelum dia disabitkan kesalahan tu. dia asik tangguh kes sebab bepeluang untuk jadi syuhadah dimata puak dia.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online