BREAKING NEWS

PANAS!!! Rumah Anwar telah dikepung. Anwar bakal di I.S.A ?


Panas beb... Gua dapat info yang Polis kini sedang memburu Anwar Ibrahim dan beberapa pemimpin-pemimpin kanan Pakatan yang disenaraihitamkan.

Rumah Anwar Ibrahim di Segambut Dalam, sekarang ni sedang dikepung oleh pihak Polis. Gua rasa, Anwar Ibrahim mungkin akan ditahan dibawah I.S.A kerana menghasut rakyat.


Nampak gayanya Anwar Ibrahim akan sekali lagi jadi munafik beb.. Sebab semalam dia dah berjanji untuk turun ikut serta dalam demonstrasi BERSIH kat puak-puak penyokong dia di Bandar Tun Razak.

Anwar bukan main cakap besar semalam kata Polis tak akan mampu halang dia dan dia tetap akan mengepalai perhimpunan BERSIH.

Porahhhh..., sekarang ni gua nak tengok apa yang puak-puak munafik ni nak buat.. Gua nak tengok mampu tak dorang lari dari Polis macam Chegu Bard semalam..

8 ulasan :

  1. Tangkap sahaja semua ahli keluarga sibangsat ini. Kalau tidak ke ISA, tuduh mereka kemahkamah, biar mereka kena bayar banyak duit bank bayar peguam dan penjara selama seumur hidup.

    BalasPadam
  2. Betul BESOnya rumah dia...pengikut digula-gulakan..
    jangan tangkap dia atau isakan...kepong je jangan bagi keluar sampai lepas magrib..kalu ditangkap di akan buat onar..

    BalasPadam
  3. Berbaloikah kene tangkap,cedera atau lebih teruk mati...kerana membela seurang peliwwwwwwwatt dan kaki China doll ,dan juga seurang yang kene tangkap khalwat kat biik hotel 121,dan seurang aci,dan seurang wali terompah mulut longkang yang menyamakan sifat Tuhan dgn sikap manusia...?????

    Teruk dan zalim sangatkah kerajaan kita?teruk sangatkah SPR hingga 5 negeri dikuasai pembangkang spr masih tidak telus?????

    Jangan sampai menang sorak kampung tergadai.Benda sedikit jangan dihabiskan.Mendengar guruh di langit air tempayan dicurah jangan.Jangan sampai yang dikejar tak dapat,yang dikendung berciciran.ALJUB kalau berak tengah jalan,sapalah yang nak mengaku itu tahi dia.

    BalasPadam
  4. kejamnya kerajaan Malaysia.....tunggu le bala yg amat dahsyat akan menimpa Malaysia.....Allah sedang memerhatikan kita semua....

    BalasPadam
  5. tangkp
    kita liwat semua keluarga-cuma ketua liwat kita suruh kpal,kit sial ,nicky ,ambigo liwat dia
    setan

    BalasPadam
  6. kerajaan kuat kerana ada polis dan tentera..........sampai bila kerajaan boleh bertahan.....Allah akan membalas org yg berlaku zalim......dan kejam....ini betul2 macam pemerintahan jahiliah....tiada demokrasi.....Najib memang lidah bercabang...sekejap kata boleh .....sekejap tidak....tunggu le apa yg berlaku dlm pilihanraya nanti

    BalasPadam
  7. apa yg lidah bercabangnya? najib kata buat perhimpunan luar KL. yg korang buat perhimpunan kat kl tu jugak kenapa? so tak wujud la isu lidah bercabang ni..kan babiga dah jumpa agong..klau betul just nak hantar memorandum kenapa x bagi time jumpa agong tu? nampak sgt ada agenda lain. kerajaan zalim? Spr x bersih? macamtu kenapa 5 negeri pr dapat pru lepas..klau kerajaan x adil kenapa nik aziz dapat jadi mb kelantan 21 tahun??

    BalasPadam
  8. Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kita perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online