BREAKING NEWS

PANAS!!! AMK Keadilan jual Tali Leher berlogo BERSIH di Sidang DUN Selangor


Bukan ke hari tu KDN dah keluarkan perintah mengHARAMkan sebarang promosi dan sebarang bentuk sokongan terhadap BERSIH? Maknanya, apa saja yang ada logo BERSIH tu kira haram lah kan...

Jadi, bila agaknya pihak Polis nak tangkap Timbalan Ketua Penerangan Angkatan Muda (AMK) KEADILAN, Rozan Azen Mat Rasip?

Takkan KDN dan Polis tak tau mamat tu jual Tali Leher kuning yang bercop BERSIH di Sidang DUN Selangor? Kalau setakat Tali Leher kuning je tak kisah beb.., tapi ada cop BERSIH tu yang jadi masalah..


Untuk mudahkan kerja KDN dan PDRM, gua letak gambar muka Rozan tu besar-besar dalam blog gua ni.. Jadi gua harap pihak berkenaan cepat ambik tindakan kepada mamat poyo tu..

Takkan bila habis je perhimpunan Haram BERSIH 2.0, perkara yang diHARAMkan oleh KDN terus jadi HALAL pulak.. Hishamuddin jangan jadi flip flop macam Tun Lah dulu..

Jangan nanti sampai rakyat kata Kerajaan Najib takut kepada pembangkang pulak yee..

Satu je yang gua nak cakap pada pihak yang berkenaan, "hanya orang bodoh saja yang tak tahu gunakan kuasa yang ada ditangan".

2 ulasan :

  1. pak jabit kg pisang14 Julai 2011 pada 8:46 PG

    mundkin clear stok tu....nak buat inventori.....
    biar lah mereka dengan cara mereka....yg penting kita jadi silent majoriti yg berusaha menyatukan melayu secara senyap...

    BalasPadam
  2. aku pun rasa Kerajaan Najib ni lemau..macam tak kisah je apa yang berlaku kat negara.

    nak play safepun ada hadnya.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online