BREAKING NEWS

Lelaki sanggup JUAL isteri sebab KERETA...



Seorang suami durjana memaksa isterinya melacur semata-mata ingin mendapatkan wang untuk menjelaskan ansuran bulanan keretanya.

Kejadian kira-kira jam 11 pagi kelmarin, di Bukit Bintang, di sini, bukan kali pertama wanita berusia 25 tahun itu diperlakukan sedemikian, sebaliknya lebih sepuluh kali dalam tempoh hampir setahun lalu.

Suami yang berusia lewat 20-an dan tidak mempunyai pekerjaan tetap itu memaksa isterinya menjual tubuh apabila kesempitan wang dengan dia bertindak sebagai ‘bapa ayam’ untuk mencari pelanggan.

Tidak tahan dengan tindakan jijik suaminya, mangsa yang meloloskan diri daripada kawalan suaminya membuat laporan di Balai Polis Tun H S Lee, di sini, tengah hari kelmarin.

Sumber polis berkata, dalam laporannya mangsa memberitahu dia melarikan diri daripada suaminya selepas selesai melayan seorang pelanggan di sebuah hotel murah di Bukit Bintang.




p/s: Korang nampak tak..., manusia sanggup buat apa saja bila dorang jadi bangang.. Lelaki kat atas tu sanggu jual isteri dia pasal nak bayar kereta.. Itu memang bangang..

Tapi ada lelaki-lelaki yang jauh lagi bangang daripada lelaki dalam berita diatas tu.. Dorang adalah Anwar Ibrahim.., Nik Aziz dan juga puak-puak lelaki yang menyokong Pakatan..

Anwar Ibrahim sanggup jual bangsa dia sendiri demi jawatan PM.. Nik Aziz sanggup jual agama demi kafir DAP.. Dan pengikut-pengikut Pakatan sanggup jual akal dorang demi menyokong Nik Aziz dan Anwar..

So.., kalau lelaki yang jual bini sebab kereta tu didalam kategori bangang cap tiang.., lelaki-lelaki dalam Pakatan pulak memang taraf selipar jamban.. Dorang tu hanya layak dibawa ke tempat najis je beb..

3 ulasan :

  1. Bro... Pandangan yang bernas...lagi satu benarkah berita anak murid kiyai saleh, johor akan turun ke kl minggu depannn... kalau betul ...teruk jadinyaaa.

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama Gua pun ada dengar macam tu beb.., tapi kesohihannya wallahualam.. Kita tunggu je nanti..

    BalasPadam
  3. ha..ha.. ulasan yg bernas, wali seliper yg menjual agama demi kuasa patut menukar seliparnya kpd seliper croc agar tidak di chop wali seliper Jamban taik khhakkk... tuihh..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online