BREAKING NEWS

HINA LAGU KEBANGSAAN: Hasil ajaran Anwar dan Pakatan..


Seorang pelajar Universiti Malaysia Terengganu (UMT) telah didakwa menghina lagu negaraku dilaman facebook. Sehubungan itu, Universiti Malaysia Terengganu (UMT) telah membuat laporan polis berhubung dakwaan seorang pelajar UMT mengubah lirik lagu Negaraku, menghina Raja dan juga Perdana Menteri di dalam laman sosial Facebooknya.

Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni) UMT Prof Dr Yahaya Ibrahim berkata, laporan itu telah dibuat oleh pendaftar UMT di Balai Polis Gong Badak, semalam.

Dr Yahaya berkata penuntut terbabit yang menggunakan nama Mohd Farizal dalam statusnya, mengubah lirik lagu kebangsaan dengan mencerca, mempersendakan lagu negara, Raja Melayu dan juga Perdana Menteri.

Ini semua hasil dari didikan siapa sebenarnya?? Bukan ke selama ni Anwar dan Pakatan selalu menghasut rakyat supaya benci kepada kerajaan?

Bukan ke pemimpin Pakatan macam Nizar dan wakil-wakil PKR yang ajar rakyat supaya derhaka pada Raja?

Dan bukan ke binatang-binatang politik Pakatan yang menyelewengkan aqidah anak-anak muda supaya tak hormat kepada perlembagaan serta patuh pada sistem dalam negara?

Jadi ini lah hasilnya... Generasi muda yang masih tolol pasal politik sudah terpengaruh dengan dengan agenda jahat puak-puak Pengkhianat negara..

Anak-anak muda sekarang ni rosak sebab terpengaruh dengan agenda Anwar.. Anak-anak muda sekarang ni hancur integriti dorang sebab percaya dengan dakyah-dakyah pembangkang.

So bagi gua, Anwar dan semua ahli politik haprak Pakatan yang harus disalahkan diatas semua penyelewengan prinsip hidup yang terjadi kepada generasi muda kita..

Doktrin yang dorang tanamkan dalam ceramah-ceramah serta kempen-kempen menentang kerajaan kini telah membuahkan hasil..

Lepas ni, negara kita mungkin akan dipenuhi oleh lapisan masyarakat yang tak tau nak kenang budi dan hormat kepada perlembagaan..

Jadi.., terima kasihlah kepada Anwar Ibrahim dan Pakatan kerana berjaya menghancurkan masyarakat didalam negara!!

1 ulasan :

  1. Nama budak ni MOHAMAD FARIZAL BIN ISMAIL (NRIC 830505105733). Bekas pelajar UMT dan graduate pada tahun 2007. Dilahirkan pada 05 May 1983 yang mana bermakna sekarang umur baru 28 tahun. Rasanya dia orang Selangor dari Taman Kandis Permai.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online