BREAKING NEWS

Bukti CCTV: Datuk lepaskan NAFSU pada KUDA!!


Seorang lelaki berusia 62 tahun, telah dipenjara selepas dia didakwa mengadakan hubungan seks dengan kuda jirannya – John Robert Mester telah melakukan jenayah yang sama sepuluh tahun yang lalu.

Menurut pihak polis, Mester melintasi pagar ke padang rumput kuda jiran itu Jun lepas, berdiri di atas baldi yang terbalik dan mengadakan hubungan seks dengan kuda untuk memuaskan nafsunya.

John Robert Mester didakwa atas aksi sodomi dan aksi tidak senonoh. Pihak polis mulai fokus pada Mester sejak Jun setelah wanita pengurus kandang kuda Cindy Heistand di Riley Township melaporkan perkara ini.

Heistand mengaku curiga saat ada pelanggan memberi makan kudanya. Khuatirkan keselamatan kudanya, Heistand pun membeli kamera CCTV dan menempatkannya di kandang kuda. Heistand mengaku terkejut mendapati rakaman datuk itu.

“Ketika melihat video ini kami sangat hairan. Tak pernah terlintas dalam fikiran saya ada orang mahu melakukan hal ini,” ujar Heistand.

Mester terus menyangkal melakukan perbuatan itu meski bukti menyatakan sebaliknya.

“Aksi sodomi akan dikenakan 15 tahun penjara jika sabit kesalahan, penalti dua tahun atau denda AS $ 2,000 akan ditambah.”




p/s: Nasib baik benda ni terjadi kat luar negara.. Kalau jadi kat Malaysia, mesti akan ada pihak yang kata rakaman CCTV tu tak boleh pakai sebab ia hanyalah "besi"..

Dan gua rasa..., datuk yang buat kerja keji dengan kuda tu pun mungkin ikut perkembangan politik di Malaysia.. Sebabnya, dia memilih untuk menafikan yang dia adalah si pelaku dalam rakaman CCTV tu..

So.. muka sama.., badan sama.., "anu" pun sama..., cuma perut je boroi sikit... Korang mesti tau sapa yang cakap tu kann..? Mungkin datuk tu pun guna dialog yang sama... Hahahahaha....

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online