BREAKING NEWS

AWAS!!! Kurma GENG Anwar sempena Ramadhan..


Sempena kita nak menyambut Ramadhan besok, gua nak ingatkan korang semua pasal satu jenis Kurma yang datang dari Israel..

Walaupun diatas kotaknya bercetak jenama "Jordan River".., tapi sebenarnya kurma tu bukan dari Jordan.. Ia dihasilkan dari negara Israel dan diimport serta dikotakkan di Singapura tapi diedarkan di Malaysia.

Kurma ni ditanam di satu kawasan ladang yang luas di bahagian timur Isreal yang bersempadan dengan Palestin.

Pemiliknya adalah seorang Yahudi yang kaya..., dan ramai pekerja-pekerjanya berbangsa Yahudi dan hasil penjualan kurma itu digunakan untuk tabung orang-orang Yahudi.

Pendedahan ni kalau tak silap gua.., dibuat oleh akhbar Berita Harian Singapura beberapa tahun lepas.. Gua pun pernah buat artikel ni dulu tapi saja nak upkan balik sempena Ramadhan tahun ni..

Gua harap kita sama-sama berhati-hati dan jangan beli kurma jenis ini..

Kalaupun kita tak mampu nak bantu saudara kita di Palestin.., simpankan lah sikit rasa kasihan terhadap dorang yang hari-hari ditindas dan dibunuh kejam oleh rejim Yahudi tu...

Perangi Yahudi dalam apa cara sekalipun, walaupun dari segi ekonomi..

2 ulasan :

  1. KASI BOIKOT SAMA DIA, KASI PULAU SAMA ISRAEL YAHUDI..INGAT TUU,JGN BELI..JGN MAKAN SAMA SKALI.!! SELAMAT MYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK...

    BalasPadam
  2. thanks for the info..really appreciate it

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online