BREAKING NEWS

Salahkan Hisham dan KITOL kalau UMNO kalah di PRU13..



Gua sebenarnya tak nak promosikan BERSIH anjuran puak-puak Pakatan Haram tu semua, tapi gua dah sakit hati sangat dengan perangai cinabeng sekerat dua yang dok asyik melalak pasal BERSIH ni..

Gua rasa, masalah demo haram ni senang je nak settle.. Tangkap je sesapa yang jadi penganjur tu dan tahan dibawah akta hasutan dan cubaan untuk menghuru-harakan negara.. Habis cerita!!

Apa guna nak buang masa Polis dan FRU untuk kawal dorang yang buat demo tu nanti? Kita kena ingat, mencegah tu lebih baik dari mengubati..

Apa lah yang takut sangat nak tangkap Mat Sabu dan juga paria Ambiga tu? Hebat sangat ke dorang sampaikan suka-suka hati boleh berkomplot nak menghancurkan ketenteraman negara?

Kalau perkara nak jaga keselamatan dan keamanan negara macam ni pun KDN tak boleh buat, lepas ni gua mintak sangat Najib buang je Hishamuddin tu dari jaga KDN. Bagi je dia jadi Menteri Pembangunan Wanita kalau dah penakut sangat dengan pembangkang!!

Lagi satu.., gua pelik bila Ketua Pemuda UMNO langsung tak bersuara pasal isu BERSIH ni.. Oiii Kitol.. Lu masuk wataniah dan sibuk training terjun Heli tu buat apa kalau dengan Mat Sabu pun lu jadi bacul..

Kalau setakat sibuk nak buat report Polis, Samsul Ketot AMK tu lagi hebat dari lu baii...

Gua tengok, memang teruk lah Pemuda UMNO dibawah jagaan budak Oxford ni.. Semuanya jadi pondan bila berhadapan dengan pembangkang. Kalau buat statement dalam paper pun, macam budak-budak punya karangan.. Macam Haram beb..

Senang cerita, kalau dulu Pemuda UMNO pakai sampin jalan sini sana.., tapi sekarang ni orang nampak Pemuda UMNO hanya setakat pakai skirt sambil jalan kepit telor.. Nasib baik ada PERKASA.., kalau tak, alamat mampuslah melayu kena tindas dengan pembangkang..

Ini semua pasal KJ lah... Kononnya nak ambik pendekatan berbincang dan juga demokrasi.. Wak Lu lah KJ... Lu tak ingat ke kenapa bapak mertua lu dijatuhkan hanya selepas sepenggal jadi PM?? Pasal sibuk berbincang dan demokrasi lah kononnya...

Najib kena sedar.., dibawah kelolaan KJ, budak-budak muda melayu sekarang ni dah tak bangga kalau jadi Pemuda UMNO beb... Dorang lebih bangga kalau jadi geng tiga line.. Paling koman pun, dorang bangga lekat stiker PERKASA di motor dorang..

Ini realiti beb..., Pergi carilah kat mana ada orang muda lekat stiker Pemuda UMNO kat helmet atau ekor motor dorang... Kalau lekat bendera PAS tu banyak..., dan kalau lambang tiga line lagi banyakkk...

Semua ni pasal apa? Pasal KJ dah mempondankan Pemuda UMNO!! Dulu kalau ada demo dari pembangkang, Pemuda UMNO yang akan turun dulu... Kalau ada provokasi dari kafir..., Pemuda UMNO yang jerkah dulu...

Tapi sekarang ni, PERKASA lagi hebat baiii... Patutnya Najib buang je sayap Pemuda UMNO tu dan gantikan dengan PERKASA.. Pemuda yang pakai skirt tak sesuai untuk jaga kebajikan parti UMNO..

Dan perkara yang paling penting..., Pemuda yang pakai skirt ni lah yang akan menyumbangkan kekalahan besar UMNO di PRU13 nanti..

Pengundi muda di PRU13 dianggarkan berjumlah 4 juta beb.. Lu nak suruh PERKASA tarik dorang suruh undi kerajaan ke? Lu nak suruh ayahnda dan abang long tarbiahkan dorang supaya sokong kerajaan ke?

Pemuda PAS nampak berani sebab dorang selalu berdemo lawan kerajaan.. Itu dah menepati jiwa anak muda yang suka havoc.. Pemuda DAP dan AMK PKR nampak garang sebab vocal hentam kerajaan.., itu yang anak muda suka..

Tapi Pemuda UMNO ada apa? Lu ingat dengan pakai skirt sambil jalan kepit telor tu hebat ke beb? Pegi mampus laaa.... Kalau Puteri tu nampak lah jugak seksinya.., tapi kalau Pemuda macam KJ buat cam tu..., seksa baiiii...

11 ulasan :

  1. setuju sangat dengan catatan ni...ni lah sebenarnya apa yang kami semua rasa..

    BalasPadam
  2. SETUJU KDN DGN POLIS TANGKAP SAJA PENGANJUR BUKAN SUSAH PUN. KITA PERNAH TAHAN PENGACAU PENGACAU NI DAHULU.

    BRO LU JGN HARAP DGN KJ LAH.. DIA TUNGGU MASA SAJA NAK JOIN PKR KALAU ADA BAU BAU BN NAK KALAH PRU13.

    SAMAN KJ DGN ANWAR PUN DAH KAWTIM.. BANGSAT BETUL LA MENANTU PAKLAH NI

    BalasPadam
  3. @Against The Wind Kitol tu memang bangsat bro.. Entah apa dendam dia dengan Umno tu gua pun tak tau.. Asyik menyusahkan ke kerjanya..

    BalasPadam
  4. @anak melayu Gua tau bro.. Cuma KJ je yang tak sedar...

    BalasPadam
  5. Aku pun dah fed up dengan UMNO. Selagi ada KJ dan siPondan memang PRU13 akan dimenangi olen pembangkang. Najib pun satu, tak boleh ambil tindakkan. Kalau zaman Dr. M tak angkat muka dia orang ni.

    BalasPadam
  6. Hishamuddin dan Polis, nampaknya tak tegas dlm mengunakkan undang yang sedia ada, tu pasal pembankang besar kepala.

    BalasPadam
  7. MEMANG BETUL..DUA ORG MAMAT NI MEMANG LOW CLASS PUNYA PEMIMPIN

    BalasPadam
  8. Gua setuju sgt2 bro MPP,Hisham memang lembik,gua pun heran macam mana dia boleh diberi kepercayaan menerajui KDN,apakah atas kapasiti keluarga yang ada sangkutan diberi mandat....inilah UMNO yang orang dok bising....,Gua yang berani cakap ni pun,sbb gua ada maklumkan kat dia,minta tolong hapuskan kedai mesin judi kat tempat gua ni sebelum ianya menjadi parah pada penduduk setempat,yang terang2 menjalankan perniagaan,tanpa apa2 tindakkan dari agensi setempat,tu macam mana tak kata cina la ni naik tocang,melayu sendiri dah jual maruah.....

    BalasPadam
  9. kalau umno kalah nanti, kita ramai ramai bogelkan kj dengan hisham ni.pastu arak keliling kl.

    BalasPadam
  10. Gua ni nak cakap susah,tak cakap pun lagi susah.Nak marah depa ni satu parti dengan gua.

    Nak di katakan dimarah sudah marah.Nak di katakan dihina dan dicaci pun ada dan dah di hebahkan.Namun seperti biasa tak ada apa apa pun.Pemuda dah jadi Pemudi UMNO.Ketua Pemuda hanya boleh tunjuk muka garang bila pakai baju celoreng.Seolah olah dialah paling handal.Tapi dalam bab dan hal menjaga maruah UMNO sudah jadi pondan.

    Hisham pula dah hilang taring.Sewaktu era reformasi lu garang la bro.Lu mesti ingat yang lu pusing satu Malaysia atas nama Pemuda UMNO bagi menaikkan semangat dan maruah UMNO.Gua tahu sebab gua dulu pernah jadi sukarelawan di Seketeriat Pemuda UMNO bagi mendapatkan sokongan rakyat.

    Lu juga mesti ingat perhimpunan Perdana Pemuda dari seluruh Malaysia yang di adakan di Pulau Pnang.Gua semangat ganas masa tu bro.

    Tapi la ni....apa sudah jadi bro.Kalau setakat beri amaran saja,kucing kurappun buat bodoh dengan lu la bro.

    Jangan malukan UMNO.Kalau tak bole handle lu kasi orang lain la Bro.

    Gua ikhlas cakap.Kita orang kat luar ni menanti somebody yang garang dan bersemangat serta cakap terus bikin bagi menaikkan maruah UMNO.Kita orang kat sini tak perlu orang berlagak pandai,tapi mahu jadi Ketua dan Menteri tapi 'habuk pun tarak '

    No haert feeling ya bro.Ini gua punya luahan.Gua rasa gua tak perlu minta maaf kalu lu berdua tersinggung,sebab lu berdua telah mengkhianati impian kami.

    Rahim Janggut.

    BalasPadam
  11. KEPADA MENTERI AMARAN KAU TOLONGLAH TUNJUKKAN KEJANTANAN KAU..JANGANLAH LEMBIK SANGAT.KALAU ARWAH BAPAK KAU ADA LAGI MALU DIA DAPAT ANAK LEMBIK MACAM KAU NI..KALAU MACAM NI LAH GAYA KAU JANGAN HARAPLAH NAK JADI PM..AKU YAKIN KALAU KAU JADI PM PUN PERANGAI KAU SEBIJIK MACAM PAK LAH DULU.DAN KAU AKAN SEBABKAN UMNO KALAH LAGI SEKALI...

    HISHAM KALAU KAU TAK NAK TENGOK APA2 YG BURUK JADI KAT MALAYSIA NI TOLONGLAH TUNJUKKAN KEJANTANAN KAU..TANGKAP JE PERANCANG DEMO BERSIH NI...PERCAYALAH ORANG2 MELAYU DAH CUKUP BERSABAR NGAN ISU2YG DIBAWAK OLEH BANGSA PENDATANG NI..KAU JANGAN JADI LEMBIK HISHAM..KALAU MELAYU DAH BANGKIT MASA TU APA PUN DAH TERLAMBAT..PERCAYALAH HISHAM!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online