BREAKING NEWS

Ribuan rakyat hadir ceramah Zul Kulim dan Ustaz Md Noor Deris..


Semalam ribuan rakyat hadir di ceramah Zul Kulim dan juga Ustaz Md Noor Deris di Kepala Batas.. Pentas Pemuda anjuran Pemuda UMNO Kepala Batas ni bertempat di Permatang Tok Brain, Penaga..

Gua anggarkan, tak kurang dari 2 ribu masyarakat kawasan situ yang datang memenuhi kawasan ceramah. Yang bestnya, gua nampak ada 2-3 kumpulan pengikut PAS yang ikut datang dengar ceramah dari Ustaz Md Noor tu..

2-3 malam sebelumnya.., Mat Sabu ada juga buat ceramah di kawasan tu.. Tapi yang datang tak sampai pun seribu orang.. Alaaahh.., sapa nak dengar dah ceramah Mat Sabu yang asyik dok puji DAP tu beb..

Ceramah dari Zul Kulim memang best.. Dia buat pendedahan ekslusif mengenai komplot Anwar untuk huru hara kan Malaysia.. Gua ada ambik video untuk korang tengok.. Tapi sekarang ni still dalam proses upload ke Youtbe...

Nanti petang gua masukkan dalam blog ni... Sementara tu.., korang layan dulu gambar-gambar ribuan manusia di ceramah semalam tu yee.. Tahniah gua ucapkan buat Zul Kulim.., dan gua salute pada Ustaz Md Noor Deris..

Suka betul gua bila Ustaz Noor Deris tu kata Nik Aziz adalah Syaitonnirrojim yang sebenar dalam Malaysia... Hahahahahahaha....














10 ulasan :

  1. Superb.. Superb.. 2 tokoh yg aku salute.. Berani.. Kalau boleh round satu semenanjung nie sedarkan MELAYU yg masih x sedar diri..

    BalasPadam
  2. Kita ajak Zul Nordin ceramah di Kedah pulak, boleh?

    BalasPadam
  3. @Tanpa Nama 12:30 Bro.., lu suruh la Tok Bashah anjurkan ceramah perdana di Kedah pulak.. Then jemputlah Zul untuk bagi ceramah.. Hahahaha..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah. doa saya untuk zul nordin dan ustaz mat noor.

    akhirnya ada juga kelompok manusia yg bangkit yg sudah tak tahan dgn pembohongan pas.

    tahniah

    din
    KLIA, sepang

    BalasPadam
  5. Tahniah untuk Zul Nordin dan ustaz Mat Noor.....semoga lebiha ramai lagi melayu yg sedar akan kejahatan DAPig...dan tinggalkan pakatan Haram....hidup MELAYU.

    BalasPadam
  6. kami orang melayu islam yg cintakan kebenaran Allah,amat syukur keluhuran YB Zul. Kami rasa gelombang kesedaran/keinsafan orang melayu/islam akan mula bertiup,semakin hari,semakin kencang. Allah! Allah!Allah

    BalasPadam
  7. 5-6 ORANG KAT ATAS NI ORANG YANG SAMA MENGOMEN BERDASARKAN IP ADRESS..HAHA..

    BalasPadam
  8. Same IP address? haha...please do not make bullshit statement if u don't have proof...hahaha...this feller want to make bullshit with his/her low class IT knowledge...
    hahahahahaha....really funny...learn more on IT if u want to be hero...
    hahahahaha.......

    BalasPadam
  9. Biasalah tu 'Tanpa Nama' barua...kah3X

    BalasPadam
  10. penipuan BN dia orang tak sedar pula. Lepas tu tuduh orang agama tu syaitan. bagus la tu. Ni akhlak orang UMNO

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online