BREAKING NEWS

Mat Sabu sanggup jadi munafiq sebab Anwar.....



Gombak : Mohamad Sabu, dipilih sebagai timbalan presiden baru PAS menegaskan pendiriannya bahawa beliau tidak lagi menyerang Datuk Seri Anwar Ibrahim meskipun musuh politik beranggapan beliau tidak akan sebulu dengan Ketua Umum Pakatan Rakyat berdasarkan perkembangan dekad-dekad lalu.

Beliau mengakui pernah mengecam dan menyerang secara politik pada 1980-an dan 1990-an iaitu ketika Anwar masih berada dalam Umno.“Pada masa 80, 90-an, Anwar dalam Umno. Dia mendokong dasar-dasar Umno. Sebab itu saya kecam.

“Kini, Anwar sudah beralih ke Pakatan, jadi kita sama-sama bekerjasama dalam satu pasukan,”
- MalaysianInsider







Semua di atas adalah realiti dan fakta beberapa tahun dulu sebelum Anwar dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri. Kita boleh nampak macam mana pandangan Mat Sabu pasal moral Anwar..

Kenyatannya, Mat Sabu memang tau Anwar ialah manusia yang ‘sanggup buat apa sahaja’ dan samalah macam keadaan sekarang.

Tapi hari ni PAS dan Mat Sabu buat-buat lupa. Demi kepentingan kuasa dan harta, dorang sengaja lupa dan tutup mata siapakah Anwar yang sebenar.

Dan di atas adalah bukti di atas ‘hipokrit’ manusia bernama Mat Sabu dan juga parti politik Islam bernama PAS hingga ‘menjilat kembali’ ludah dan kahak yang telah disembur bertubi tubi 13 tahun lalu.

Gua tengok keadaan ni memang tak lain disebabkan hanya pasal kuasa dan perasaan hasad dengki PAS yang tak ubah macam amalan puak-puak khawarrij.

Mat Sabu sekarang ni dah buktikan bahawa dia adalah munafik nombor satu dalam PAS yang berubah wala' dan bertuhankan Anwar.

Kalau orang macam ni yang penganut-penganut PAS harapkan untuk bawak dorang tawan Putrajaya.., dorang hanya mimpi kosong je beb..

2 ulasan :

  1. Mat Sabu akan sanggup berbuat apa sahaja sekarang kerana telah tehutang budi pada Anwar. Mungkin dia akan isytiharkan tarik balik gelaran yang diberi pada Anwar.

    Kemaruk sangat nak ke Putrajaya sehingga sanggup buat apa sahaja. Prinsip perjuangan parti pun sanggup digadaikan.

    BalasPadam
  2. Walaupun apa yg diperkatakan di sini nampaknya mudah sangat tapi fikirkanlah:
    1. Pihak Pakatan Rakyat tahu yg mereka tidak mungkin dapat merampas pemerintahan dpd Kerajaan BN dengan cara demokrasi. Kerana rakyat dah nampak cara buruk mereka memerintah di Selangor, Penang, Kedah, Kelantan dan di Perak sekejab. Itulah sebabnya DUN negeri2 ini tidak akan dibubarkan oleh pembangkang jika PRU13 diistiharkan sekarang. Mereka mahu merembat duit rakyat selagi yg boleh.
    2. Kaum Cina DAP telah mengarahkan Mat Sabu utk membuat demonstrasi bersih. Mat Sabu memangnya terhutang budi dgn Lim Guan Eng dan DAP Penang dan Mat Sabu pula adalah seorang pakar demonstrasi.
    3. Dgn pembiayaan dari DAP, Mat Sabu akan mengumpulkan lebai2 PAS yg sudah biasa jadi keldai DAP.
    4. Dgn begitu ramai orang yg berkumpul, adalah sangat mudah utk mencetuskan huru-hara. Akibatnya yg berdemonstrasi akan jadi rusuhan menentang pihak Keselamatan Kerajaan.
    5. Pihak DAP akan memerhatikan dari jauh sahaja.
    6. Kaum Melayu janganlah lupa bahawa Armada Amerika ada berdekatan saja di Singapore, kononnya utk membuat latihan tentera dgn tentera Singapore.
    7. Bila tercetus shj rusuhan di Malaysia, Amerika akan masuk campur dgn membantu perusuh2 menentang tentera Kerajaan, kononnya utk menjaga keselamatan negara Singapore.
    8. Senario yg sama akan berlaku spt yg telah terjadi di negara2 Arab baru2 ini.
    9. Dgn itu, mudah sajalah bagi DAP memerintah The Republic of Malaysia.
    Dari masa itu bermulalah mimpi ngeri utk kaum Melayu yg akan mengemis di tanah air sendiri spt yg telah berlaku di Singapura.
    CEGAHLAH SEBELUM PARAH.
    Melayu mudah lupa ????????????

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online