BREAKING NEWS

HOT!!! Video seks Mat Sabu pulak tersebar...



Awal hari ini, ahli parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin membuat laporan polis di ibu pejabat daerah polis Ampang Jaya setelah menerima VCD di peti suratnya bersama surat palsu yang kononnya dikeluarkan oleh PAS.

Bahagian luar VCD itu memaparkan imej timbalan presiden PAS yang baru Mohamad Sabu, dengan judul 'Skandal Seks Mat Sabu'.

“Sebaran VCD lucah fitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim kini sudah berleluasa ke seluruh negara. Sepatutnya pihak polis sudah boleh mengesan siapa dalangnya. Namun sehingga kini tiada sebarang hasil siasatan dari semua laporan polis yang dibuat mengenai penyebaran VCD lucah ini.




“Lebih melampau, saya sendiri telah menerima VCD dan risalah fitnah ini yang dihantar ke rumah saya semalam. Sampul surat yang dihantar mengandungi surat palsu yang menggunakan kepala surat PAS, VCD bertajuk 'Skandal Seks Mat Sabu' dan risalah yang memaparkan beberapa adegan dari VCD lucah...mula dicemarkan sehingga ke Ampang pula,” katanya.

Zuraida mendakwa penyebaran rakaman seks itu kerja Umno sebagai usaha mereka bagi memecah-belakan kerjasama parti-parti gabungan Pakatan Rakyat.

“Susulan dari laporan polis saya hari ini juga, saya meminta agar Unit Siasatan PDRM segera menyiasat perkara ini. Ini kerana apa yang berlaku jelas bermotifkan politik dan berkemungkinan turut melibatkan arahan dan penglibatan pihak atasan,” kata Zuraida.


p/s: Wohaaa... belum habis isu video Anwar.., sekarang ni keluar pulak video Mat Sabu.. Gua tak tau lah Trio Dato mana pulak yang punya kerja kali ni..

Tapi, gua teringin juga nak tengok kalau betul-betul ada video seks versi Mat Sabu.. Bertuah sungguh Mak Lampir Zuraidah sebab dia antara yang bernasib baik dapat tengok video tu..

Nasihat gua pada Mak Lampir tu cuma satu je.. Lepas tengok CD tu nanti, sudi-sudikanlah upload ke YouTube yee.. Kawan-kawan lain pun teringin nak tengok kehebatan Abang Mat pulak...

Manalah tahu kannn.., ntah-ntah lebih hebat dan lebih ganas dari aksi manusia Pandikutty dengan China Doll tu...

Dengar kata Abang Mat "bertahan" sampai 30 minit.. Pandikutty tu pun kalah sebab dia cuma setakat 3 minit jee... Hahahahahaha...

6 ulasan :

  1. Salam,
    Pakcik orang lama PAS. Tetapi tidak senang dengan pelbagai karenah Mat Sabu. Pasal Mat Sabu pakcik sanggup berganding dengan UMNO.

    sekian

    BalasPadam
  2. Bila ada penyebaran skandal PR maka UMNO lah punya kerja..itu lah sja modal PR...tgk muka pompuan pkr tu tiada seorang pun yang boleh bagi stem..macam belacan expired..bagi kat mat syabu jer..

    BalasPadam
  3. Anuar dan Mat Sabu adalah musuh UMNO...Jadi tak hairan le...taktik yg sama digunakan....Kalau hati itu dah KELAMMMMMM tak ada apa yg dapat dilihat....yg dapat dilihat...macam mana nak wat fitnah...dan tambah dosaaaaaaa

    BalasPadam
  4. Siapa suruh pilih pemimpin yang tak bersih jadi Timbalan Presiden. Wakil-wakil PAS yang pilih tempoh hari bukan tak tau, tapi mereka pilih jua.

    Sekarang ambiklah akibatnya. Inilah jadinya kalau dah buang Islam sebagai matlamat, tapi secara ikhlas mengaku matlamat sekaranag ialah PILIHANRAYA dan KUASA!

    Kerana NAFSU Islam ditolak!

    Kurang-kurang UMNO jelas perjuangannya, AGAMA, BANGSA dan NEGARA!

    Mari lah ke blog saya, ni cerita terbaru pasai Cina pantai Hillpark pun dah naik hangin dengan Nurul Izzah.

    Kalau masih ada ruang mohon masukkan blog saya dalam blogroll tuan ya. di sini
    http://aboudiabydoo.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Nape nak pertikai siapa yg hantar..... Tengok lah siapa yg berenjut enjutan!!!!!!

    BalasPadam
  6. zuraida ni lamer tk dpt konek ni.laki die pun tk nk balun die lg.tu pasal meracau je siang malam.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online