BREAKING NEWS

HOT!!! Tarikh PRU13 dah diumumkan...



Ni betul punya cerita beb.., bukan cakap-cakap kosong macam janji 16 September Anwar Ibrahim.. Tarikh PRU13 memang dah bocor kepada umum... Tarikh PRU13 adalah pada 23 Julai 2011 manakala penamaan calon ialah pada 9 Julai..

Kalau korang tak percaya.., korang pergi tanya Khalid Samad.. Dia yang buat ramalan mengalahkan nujum Pak Belalang..

Bagi gua, tak kiralah PRU13 tu Najib nak buat bila pun..., yang gua berani confirm ialah Khalid Samad ni akan KALAH tak kiralah di mana pun dia bertanding dalam Selangor..

Ramai sangat yang meluat kat dia tu beb.. Bukan saja bangsa melayu.., kaum lain di Shah Alam tu pun benci kat dia pasal kuat kencing sangat..

So.., gua nasihatkan Khalid tak payahlah nak bertanding lagi di PRU13 nanti.. Bukan kata nak menang.., silap-silap duit deposit dia pun hilang... Tak caya tengoklah nanti.. Hahahahaha...



18 Jun,Changkat Jering: Khalid Samad membuat andaian atau ramalan berdasarkan suasana menyatakan penamaan calon PRU 13 pada 9 Julai ini dan pengundian berlangsung pada 23 Julai.

Khalid juga menjelaskan BN tidak mahu perhimpunan Bersih diadakan,jadi bagi Khalid Samad,9 Julai sesuai untuk penamaan calon.

Beliau mengulas apabila terdapat pertanyaan peserta kupasan isu Negara Berkebajikan anjuran Pas Kawasan Bukit Gantang , bila tarikh pilihanraya umum akan datang.

Menurut Khalid dengan Najib yang percaya kepada bomoh dan fengshui, tarikh hari lahir Najib pada 23 Julai ini dianggap masa yang bersesuai. "Najib percaya tarikh 23 Julai" kata Khalid Samad.

Bagi Khalid ,suasana sekarang tidak mungkin BN mengadakan pilihanraya lewat. - Agen PAS

2 ulasan :

  1. yang akan diramalkan lawan khalid gereja ialah ezam....ezam akan bertanding dishah alam

    BalasPadam
  2. dia ni takde isu ke? orang politik sekarang dah macam artis. sengaja buat gosip biar diri popular.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online