BREAKING NEWS

Anwar tak BERSUNAT.., Tok Mudim akan kena denda dan penjara..



Berkhatan untuk lelaki dilakukan dengan membuang 'foreskin' , kulit yang menutupi kepala zakar. Tapi lelaki dalam video seks tu jelas ada lebihan daging itu menutupi kepala zakar, maknanya bukan Anwar .

Anwar orang Islam., mustahil lah Anwar. Puak-Puak UMNO penyebar video seks pun tahu bukan Anwar sebab hari-hari dok menonton video seks tu. Nak edit tak boleh dah.


Itu bukan gua kata beb.., ayat tu puak-puak PAS bangang yang kata... Gua rasa, dorang punyalah ulang tayang video seks Anwar tu sampaikan belalai Anwar pun dorang boleh hafal macam mana rupanya..

Dan gua rasa, setiap PC atau laptop dan Phone puak-puak Pakatan tu mesti ada rakaman video seks Anwar ni.. Bukan apa.., senang nanti kalau dorang nak berhujah sambil tunjuk bukti..

Tapi betul ke Anwar tak bersunat beb? Gua no komen lah pasal tu..

Anwar yang sepatutnya komen pasal itu adalah pendapat dari para penyokong dia sendiri.. Lagi bagus kalau Anwar tunjukkan secara live belalai dia kepada wartawan.., barulah kita boleh tau dia bersunat atau tak..

Kalau betul Anwar tak bersunat.., mungkin dia patut duduk di California.. Sebab apa? Sebab kat California tu amalan bersunat dibantah keras oleh masyarakat sekitar..

Sampaikan Tok Mudim yang sunatkan orang pun akan kena 1 tahun penjara dan denda sebanyak RM 3K..



SAN FRANSISCO – Sebuah Organisasi gabungan telah diwujudkan dari kalangan doktor dari komuniti Muslim serta Yahudi. Ia bertujuan untuk menghadapi satu peraturan baru untuk menghalang praktik bersunat ke atas laki-laki di California itu.

November ini akan dilakukan pengundian atas perancangan tersebut. Salah satunya adalah mengenakan denda sampai USD1,000 dan satu tahun penjara bagi si pelaku sunat. San Francisco merupakan kota pertama yang mengadakan pungutan suara awam bagi larangan bersunat.

Para penyokong peraturan larangan tersebut mendakwa khitan bagi anak lelaki adalah satu bentuk paksaan dan penganayaan genital oleh orang tua terhadap mereka yang tidak berupaya (bayi). Amalan wajib oleh orang Yahudi dan Muslim itu adalah satu pelanggaran hak perundangan.

The Anti-Defamation League (ADL), Organisasi itu pula mendakwa kempen dan pungutan suara anti-sunat itu tidak sah dengan alasan bahwa Kota San Francisco tidak mempunyai bidang kuasa untuk melaksanakan larangan. "Hukum California jelas," kata Nancy Appel, Pengarah ADL di San Francisco.

"Hanya negara yang mempunyai bidang kuasa untuk membuat peraturan dan undang-undang tentang prosedur perubatan dan apatah lagi larangan ini melanggar peraturan itu. Hal ini tidak hanya membuang waktu, tenaga dan biaya, tetapi juga menyinggung pengertian tentang hak-hak orangtua dan kebebasan beragama."

3 ulasan :

  1. kalau dara boleh buat ,kulit tu pon boleh dibuat tapi dengan kulit babi lagi tebal

    BalasPadam
  2. Panjang berjuntai macam belalai gajah.....tuan dia ni mesti mat hindu.....

    BalasPadam
  3. Oh baru ku tau melayu punya batang kecil kecil. Tetapi anwar bukan 100% melayu tau? Apa hal pun cheq tak percaya lah itu gambar anwar.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online