BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] SAKSIKANLAH!!! SATU DUNIA SEMBAHYANG HAJAT UNTUK ANWAR..


Gempar beb!!! Rupanya bukan saja di Malaysia yang diadakan sembahyang hajat untuk mohon kebenaran bagi Anwar.., tapi satu dunia sibuk buat sembahyang hajat. Memang manusia anugerah tuhan sungguh laa Anwar ni...

Korang jangan tak percaya pulak.., perkara ni didedahkan sendiri oleh Anwar masa dia berceramah selepas video seks dia terdedah kepada umum.

Punyalah hebat pengaruh Anwar ni sampaikan kiyai-kiyai dari seluruh pesantren Sumatera asyik call dia bertanyakan khabar. Semua kiyai-kiyai ni marahkan Najib pasal dedahkan aib Anwar..

Korang tak percaya lagi? Percayalah sebab benda ni Anwar sendiri yang cerita.. Gua tak tipu koranggg...

Sebab tu lah Anwar kata semua ulamak UMNO dalam negara ni paling jahat. Ulamak PAS jugak yang best pasal halalkan Anwar meneruskan amalan liwat dan main pelacur..

So, untuk buktikan apa yang gua kata ni benar-benar berlaku, korang layan video ceramah Anwar kat bawah ni yee... Saksikanlah bagaimana lembu-lembu PAS basah kuyup kena kencing dengan Anwar...

Apa kejadahnya kiyai-kiyai pesantren nak call Anwar? Orang bangang saja yang percaya penipuan oleh mat bontot ni... Pooodaahhhhh !!


15 ulasan :

  1. Lebih banyak dorang mendoakan kebenaran atau bersolat hajat maka lebih jelas lagi kebenaran itu Allah tunjukkan.

    Kebenaran lah yang Anuwar takut kerana dia lah bapak Iblisnya di Malaysia.

    Orang yang tidak tahu malu dan tak punya maruah. Chua soi Lek bukan pun Islam tapi mengaku terus.

    Binatang ni dah gila. Cuma orang gila saja yang menyokongnya.

    BalasPadam
  2. Video ucapan nuar ni sebijik mcm DAJAL perosak umat islam se dunia..
    Aku hairan macm mana segelintir org melayu masih percaya dgn DAJAL AKHIR ZAMAN ini..!!!????

    BalasPadam
  3. Anwar hhhhharg tuuuuih!!!

    malang sungguh umat islam malaysia masih percaya bapa setan ni !!

    Tunjuk bukti la ulama2 sedunia sokong kau !!!

    BalasPadam
  4. hati hati kau Anwar!

    Sedap mulut kau fitnah PM lagi!

    lepas ni 1/2 juta semua kat Indon dan India yg dah buat solat hajat tu akan rejam kau balik sampai mati apabila Allah dah tunjukkan kebenaran!!

    kau berselindung dibalik hukum islam TIADA 4 saksi tapi kau lupa ALLAH DAN PARA MALAIKAT LAH SAKSI YG TAK BOLEH KAU TIPU KELAK!!!

    Anwar wajib di rejam demi ALLAH dan RASUL!!

    BalasPadam
  5. dalam akhir ucapan video ini Anwar cuma kata dia masih yakin kuasa, power, doa. Tapi dia tak sebut yakin kuasa, power dan doa kepada allah, sebab dia takut terperangkap dengan ucapan dia sendiri...hebat sungguh aljuburi ni atur ayat....kuasa, power, doa, satu ungkapan umum...bijak...bijak...

    BalasPadam
  6. Malappuram Festival:

    10th to 15th January. Aarekkavu Temple – elephants’ parade with percussion music. Place - Edappal.

    15th to 16th January. Kannekavu Temple : elephants’ parade with percussion music, art forms etc. Place - Mookkuthala.

    16th to 17th January. Karikad Sree Subramanya Temple – kathakali, koothu (8 days) (last day important.) Place - Manjery.

    17th to 19th January. Kulangarakavu, Vattakulam – elephants’ parade with percussion music, paana etc. Place - Edappal.

    Biasanya di India,jarang ada pertembungan prayaan antara 2 Ugama untuk mengelakkan konflik.
    -Incik Telagi Mandiri-

    BalasPadam
  7. @Incik Telagi Mandiri. Terima Kasih atas info tu bro.. Itulah tandanya Anwar memang kaki kencing... Keling pun kalah kalau lawan kencing dengan Anwar ni... Hahahahaha...

    BalasPadam
  8. Ko memang MAHARAJA LAWAK, Anwar...!! Very good actor.., lousy mantan Timbalan Perdana Menteri...

    Allah telah menyelamatkan negara kita dari hampir dijajah olih species ini...; ALHAMDULILLAH...

    BalasPadam
  9. ORG MELAYU BERAGAMA ISLAM ...BERCAKARAN ...SESAMA SENDIRI...TUJUANNYA SATU UTK HAPUSKAN MANUSIA YG BERNAMA ANUAR....DARI ARENA POLITIK....MUDAH BARISAN BN TERUTAMA UMNO MENGUKUHKAN KUASANYA...DI BUMI MALAYSIA...TAPI SEDIH....SEKALI....KALAU ORG MELAYU SENDIRI YG ASYIK BERMIMPI DI SIANG HARI...BANGUN..LE...SEDAR..LE...BANGSA ASING TERUTAMANYA MCA, DAP, GERAKAN, MEREKA INI SEDANG DAN TELAH PUN BERSATU PADU...UTK MENGUKUHKAN BANGSA MEREKA MESKIPUN MEREKA BERLAINAN PARTI...KITA....APA NAK JADI...SANGGUP BUAT VIDEO LUCAH... MALUKAN SAUDARA ISLAM SENDIRI....SANGGUP KE MAKAN DAGING ANUAR...DI AKHIRAT NANTI....JANGAN JADI HAMBA SYAITAN..RUGI DUNIA DAN AKHIRAT....ENGKO ORANG NI SEMBAHYANG KE TIDAK....VIDEO LUCAH...NI...SAPA2 BOLEH BUAT...JANJI UPAHNYA....UPAH AJE ...PAKAR IT YG SEWAKTU DGNNYA....YG PENTING DPT YAKIN MANUSIA....YG KURANG AKAL DAN WARAS...TERUSKAN LAH ...UNTUNG TARAK UNTUNG TARAK UNTUNG....RUGI...LOOOOOOO DUNIA DAN AKHIRAT....ENGKO ORG....TERLALU SGT MENGUTUK ANUAR TIDAK MUSTTAHIL...KAUM KERABAT SENDIRI...MELAKUKAN MAKSIAT LEBIH DAHSYAT DARI APA YG ENGKO ORANG TONTON...MASA..TU...APA BOLEH....NASI DAH JADI BUBUR...HUKUM KARMA....

    BalasPadam
  10. ORG MELAYU BERAGAMA ISLAM ...BERCAKARAN ...SESAMA SENDIRI...TUJUANNYA SATU UTK HAPUSKAN MANUSIA YG BERNAMA ANUAR....DARI ARENA POLITIK....MUDAH BARISAN BN TERUTAMA UMNO MENGUKUHKAN KUASANYA...DI BUMI MALAYSIA...TAPI SEDIH....SEKALI....KALAU ORG MELAYU SENDIRI YG ASYIK BERMIMPI DI SIANG HARI...BANGUN..LE...SEDAR..LE...BANGSA ASING TERUTAMANYA MCA, DAP, GERAKAN, MEREKA INI SEDANG DAN TELAH PUN BERSATU PADU...UTK MENGUKUHKAN BANGSA MEREKA MESKIPUN MEREKA BERLAINAN PARTI...KITA....APA NAK JADI...SANGGUP BUAT VIDEO LUCAH... MALUKAN SAUDARA ISLAM SENDIRI....SANGGUP KE MAKAN DAGING ANUAR...DI AKHIRAT NANTI....JANGAN JADI HAMBA SYAITAN..RUGI DUNIA DAN AKHIRAT....ENGKO ORANG NI SEMBAHYANG KE TIDAK....VIDEO LUCAH...NI...SAPA2 BOLEH BUAT...JANJI UPAHNYA....UPAH AJE ...PAKAR IT YG SEWAKTU DGNNYA....YG PENTING DPT YAKIN MANUSIA....YG KURANG AKAL DAN WARAS...TERUSKAN LAH ...UNTUNG TARAK UNTUNG TARAK UNTUNG....RUGI...LOOOOOOO DUNIA DAN AKHIRAT....ENGKO ORG....TERLALU SGT MENGUTUK ANUAR TIDAK MUSTTAHIL...KAUM KERABAT SENDIRI...MELAKUKAN MAKSIAT LEBIH DAHSYAT DARI APA YG ENGKO ORANG TONTON...MASA..TU...APA BOLEH....NASI DAH JADI BUBUR...HUKUM KARMA....

    BalasPadam
  11. Kuat betol temberang dia nii...! 500,000 umat India dok sembahyang hajat untuk dia?

    BalasPadam
  12. lantak hang la anuwar.. kita tenguk nanti siapa yg kene

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama 3 Mei 2011 4:17 PM,

    Umat Islam TIDAK bercakaran sesama sendiri.... Sebaliknya, sepertimana lazim terdapat umat Islam sejak zaman berzaman, di negara ini terdapat umat Islam yang siuman dan yang bengong.

    Di Malaysia ni, ada golongan umat Islam, yang punyalah bengong, boleh percaya dengan SEKEPING KERTAS Akuan Bersumpah yang dibuat oleh seorang manusia yang mengatakan bahawa Perdana Menteri kita dan isterinya telah terlibat dalam pembunuhan seorang wanita Mongolia, tanpa apa2 bukti; tetapi pada masa yang sama, dengan tiada ilmu, mengatakan bahawa video seks yang MERAKAMKAN ketua mereka bersetubuh dengan seorang perempuan cina sebagai tidak tulen.!

    Lebih bengong lagi puak2 ini, apabila penulis SEKEPING SURAT AKUAN itu sendiri tiba2 tampil mengatakan bahawa sebenarnya, dia didorong oleh Ketua puak2 bengong ini sendiri untuk mensensasikan dongeng pembunuhan itu..., puak2 Islam bengong ini mengatakan bahawa penulis tadi dah kena upah pulak...!

    So, toksah risau laa..., umat Islam kita tidak bercakaran..., tetapi sebagaimana patut..., yang siuman kena ajar yang bengong ni betol2...! Jangan hanyut dengan kebengongan itu..., nanti negara ini dipimpin oleh 'buaya naga'...!

    Samje?

    BalasPadam
  14. Biarkanlah mereka mahu menunaikan solat hajad....kita pun samalah solat beramai bersama-sama mereka ...agar lebih banyk jalan kebenaran jelas kelihatan

    BalasPadam
  15. si nuwar kata orang kat kerala stengah juta orang sembahyang hajat untuk dia pada 16 jan. sama ke dengan video ngongkek dia keluar dan tarikh dia lakukan bila?....pikir pikir la wahai pengikut anuwar, buka la mata hati dan gunakanlah fikiran kamu yang waras....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online