BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] Pengikut PAS Kelantan paling awal masuk syurga???




Wohaa..., Husam ni biar betul.. Macam mana dia boleh tau yang pengikut PAS Kelantan adalah antara orang terawal masuk syurga mengiringi Nabi? Selalunya Pok Nik je yang boleh keluarkan statement yang macam ni.., takkan Husam nak lawan Tok Guru kot?

Gua rasa, Pok Nik dah  bolehlah retired dengan aman lepas ni.. Dah ada orang yang boleh ganti dia untuk buat fatwa karut marut bagi menarik sokongan orang supaya masuk PAS..

Kalau betul lah macam Husam kata.., memang lepas ni akan berduyun-duyun orang Malaysia masuk PAS beb.. Gila ahh.., hanya sebab masuk PAS, terus boleh masuk syurga. Yang terawal dan mengiringi Nabi pulak tu... Dahsyat baiii...

Dan bila korang dengar ikrar Bai'ah PAS masa malam Himpunan 10K Pemuda tu, memang naik bulu roma beb.. Gua dengar dah macam jihad Pemuda Palestin lah pulak.., siap nak jihad dan mati syahid sebab perjuangkan Islam di Malaysia..

Tapi bila gua pikir balik.., PAS ni memang kuat bidaah nya.. Nak syahid perjuangkan Islam lah konon.., baru kena sembur air kimia dengan FRU, berselerak lari menyorok belakang pasu bunga.. Jihad apa kejadahnya kalau penakut macam tu?

So, setakat nak syok sendiri dalam ceramah dan program bolehlah berbaiah macam tu beb.., kalau realitinya.., mampus dorang berani nak buat betul-betul..

Dengan kapir DAP pun dorang asyik kena ketuk dan kencing je manjang, macam mana nak pertahankan Islam kalau macam tu?? Cer cite...cer cite.... Hahahahahahaha...


9 ulasan :

  1. Assalam Bro

    Boleh mereka senaraikan nama pengikut PAS yang akan jadi ahli syurga Nik Aziz dan husam Musa...hehehe. Senangnya amalan mereka tak payah di timbang....

    BalasPadam
  2. @ajai62 Itulah pasal.., Join PAS je dah boleh masuk syurga.. Dahsyat tu beb.. Hahahaha

    BalasPadam
  3. Pilih Islam, Al Quran dan Hadith Nabi anda selamat,
    Pilih PAS, Harakah dan Rocket, Islam anda sesat!!!

    BalasPadam
  4. nak tengok jugak jika depa"berani" buat majlis begini kat penang dengan selangor .. huhu

    BalasPadam
  5. Masya Allah...sepatutnya org2 beriman tidak boleh ada sifat ujub spt itu. Syurga Neraka itu hak Allah. Kita sbg hamba-Nya perlu terus istiqomah dgn amalan kita selagi masih bernyawa. Jgn dikelirukan mereka2 yg masih cetek ilmu mereka.
    Apakah ini secebis drpd peringatan Nabi saw tentang ulama akhir zaman?
    Bersifat tawadhuk itu lebih utama.
    sekian

    BalasPadam
  6. Tak dengar pun dalam video nie cakap sapa join pas masuk syurga? so how?

    BalasPadam
  7. agak2 la kan, puak kapir laknat dap n pkr boleh masuk syurga sekali tak?

    Boleh la kot sbb mereka ni sokong pas...hehehe! Ada kuota kosong lagi tak?

    BalasPadam
  8. @kome Video Anwar yang jelas dan terang tu pun korang tak percayaaa.. So how?

    BalasPadam
  9. SUNGGGUH RAMAI MANUSIA GILA DAN HILANG AKAL DALAM PAS.....INILAH MANUSIA TERBODOH DAN TERSESAT DI AKHIR ZAMAN YANG LAHIR DARI SEBUAH PARTI YANG KEJI DAN DILAKNAT.....PARTI YANG MEMBAWA KEROSAKAN PADA SELURUH UMMAH......AKU INGAT ORANG TUA TU SAJA YANG HILANG AKAL...TAPI RUPANYA IANYA TURUT MENJANGKKITI GOLONGAN MUDA SAPERTI HUSAM MUSA......TAK APA PERKATAAN DAN BAIAH YANG DILAFAZKAN OLEH MEREKA BUKAN HILANG BEGITU SAJA..IANYA DALAM PEMERHATIAN ALLAH...SETIAP KESESATAN DAN KEJAHATAN AKAN TERBALS JUA AKHIRNYA...TUNGGULAH SAAT TERSEBUT........PASTI MEREKA AKAN HANCUR DAN MUSNAH...PASTI JEMAAH SESAT DAN GILA INI AKAN TERHAPUS DI MUKA BUMI INI ATAU MEREKA AKAN MENERIMA NASIB SEBAGAIMANA FIRAUN,QARUN.....PEMBALASAN YANG SEHINA HINANYA.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online